ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 20:00

کولبری زیبنده‌ی جوانان «پاوه» نیست

کولبری زیبنده‌ی جوانان «پاوه» نیست

به گزارش سلام پاوه : فرمانده قرارگاه شهید کاظمی گفت: زیبنده این شهرستان نیست که جوانان آن به عنوان کولبر و با وضعیت سخت و اسف‌بار در مرز شوشمی به دنبال معیشت خود باشند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سردار کورش آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده قرارگاه شهید کاظمی گفت: زیبنده این شهرستان نیست که جوانان آن به عنوان کولبر و با وضعیت سخت و اسف‌بار در مرز شوشمی به دنبال معیشت خود باشند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: سردار کورش آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پاوه که با حضور امام جمعه پاوه، استاندار و هیأت همراه، جمعی از مسؤولین استان و شهرستان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به وجود ۶۴۰ شهید و ایثارگران و رزمندگان پاوه، اظهار کرد: زیبنده این شهرستان نیست که جوانان آن به عنوان کولبر و با وضعیت سخت و اسف‌بار در مرز شوشمی به دنبال معیشت خود باشند.

وی افزود: سپاه همواره بدنبال بازگشایی معبری برای معیشت این جوانان بوده، اما متأسفانه هیچ نتیجه‌ای تاکنون حاصل نشده و افرادی هم ما را به این متهم می‌کنند که ما مانع این جوانان هستیم.

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی گفت: در این رابطه باید برای این موضوع چاره‌اندیشی شود، این یکی از مشکلات امنیتی شهرستان است که باید با همکاری استاندار مرتفع شود.

وی ادامه داد: ما در جلسات متعدد استان اعلام کرده‌‌ایم که این مشکل کولبران را در خود استان حل کنید.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات اردشیر رستمی (فرماندار سابق پاوه) در یک سال گذشته؛ خدمت علی‌رضاحیدری (فرماندار جدید پاوه) که خدمات ارزشمندی به نظام داشته، خوش‌آمدگویی گفت.

خبرنگار : فرهاد صالحی

4 پاسخ برای “کولبری زیبنده‌ی جوانان «پاوه» نیست

  • ناشناس در تاریخ فروردین 21, 1402 گفت:

    کولبری سوز سرد پاییزی است بر اقتصاد و کسب و کارهای بومی و محلی و تن و جسم کولبران!تسریع روند سربار شدن جامعه….
    کولبری…..
    برادر من دلخوش به این اندک نان مباش که هر شب فقط هزینه یک MRI عایدت نمی شود….
    مبادا زمین گیرت کند این مصیبت

  • انقلابی در تاریخ فروردین 20, 1402 گفت:

    تشکر.درسته که ما جوانان از ناچاری به کولبری رو اوردیم.ولی ما راضی هستیم که یک لقمه نان در میاریم خواهشا با بستن آن نون زن و بچه مونو نگیرین

  • بصیرمیری در تاریخ فروردین 19, 1402 گفت:

    اول شغلی برایمان پیدا کنید بعد مرزو ببندین

  • م در تاریخ فروردین 19, 1402 گفت:

    کولبری شغل نیست ولی ما راضی هستیم فقط این تکه نان آزما نگیرید