ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:18

کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی در«پاوه» با چک بلامحل

کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی در«پاوه» با چک بلامحل

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از شناسایی و دستگیری فرد مجرمی در شهرستان «پاوه» خبر داد که پس از معامله با افراد از طریق صدور چک‌های بلامحل، ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار […]

به گزارش سلام پاوه : فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از شناسایی و دستگیری فرد مجرمی در شهرستان «پاوه» خبر داد که پس از معامله با افراد از طریق صدور چک‌های بلامحل، ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی صدور حکم جلب فردی به انگیزه جعل و کلاهبرداری و صدور چک بلامحل، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان پاوه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری مرکز پاوه شخص کلاهبردار در این شهر شناسایی و پس از هماهنگی ماموران با مراجع قضائی، وی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به معامله و کشیدن چک های بلامحل به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان پاوه اعتراف کرد.

جاویدان در پایان با بیان اینکه تاکنون ۶ نفر از این فرد اعلام شکایت داشته‌اند، از معرفی کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.