چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 18:27

رکوردار پرتاب وزنه معلولان جهان به زادگاهش بانه وره برگشت/ گزارش تصویری

رکوردار پرتاب وزنه معلولان جهان به زادگاهش بانه وره برگشت/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : با حضور مسئولان شهرستان پاوه و با استقبال پرشور مردم رکوردار پرتاب وزنه معلولان جهان به زادگاهش بانه وره بازگشت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان پاوه “یاسین خسروی” قهرمان پرتاب وزنه جهان با استقبال پرشور وارد شهر بانه […]

به گزارش سلام پاوه : با حضور مسئولان شهرستان پاوه و با استقبال پرشور مردم رکوردار پرتاب وزنه معلولان جهان به زادگاهش بانه وره بازگشت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان پاوه “یاسین خسروی” قهرمان پرتاب وزنه جهان با استقبال پرشور وارد شهر بانه وره شد.

معاون سیاسی فرماندار پاوه:

یاسین خسروی برای مردم پاوه سربلندی بزرگی به‌ ارمغان آورد

معاون سیاسی فرماندار پاوه در آئین استقبال از این قهرمان جهان گفت:یاسین خسروی در اوج عزت و افتخار برای مردم پاوه و بانه‌وره سربلندی بزرگی به ارمغان آورد.

فرشاد شیخی افزود :یاسین خسروی علی‌رغم محدودیت‌هایی که دارد، توانست در اوج عزت و افتخار برای مردم پاوه و بانه‌وره سربلندی بزرگی به ارمغان بیاورد.

وی ضمن تبریک برای کسب این مقام، گفت: این قهرمان ورزشی، طی چند سال گذشته زحمات زیادی متحمل شده و ما شاهد تلاش‌های وی برای دستیابی به این پیروزی پر افتخار بودیم.

شیخی ادامه داد و گفت: یاسین خسروی توانست با نهایت قدرت و اقتدار خود، این پیروزی را به دست بیارد، و ان شاالله مردم و جوانان پاوه نیز با توانایی‌های شخصی خود افتخاراتی برای ما و منطقه کسب کنند.

وی تصریح کرد: ان شاالله این قهرمان در سایر میادین هم همچون امروز موفق به کسب مدال قهرمانی شود و سرآغازی برای افتخارات این مرز و بوم باشد.

شیخی در پایان این موفقیت و پیروزی را به مردم و خانواده بزرگ ایشان تبریک عرض کرد.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان کرمانشاه:

یاسین خسروی نفر چهارم رکوردار در کشور است

عزت الله پرنیان در این مراسم اظهار داشت: در کل ایران چهار نفر قهرمان رکوردار داریم، که کاک یاسین خسروی یکی از این چهار نفر است.

رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه افزود:بزرگی کار یاسین به اندازه‌ای است که در تمام رشته‌های ورزشی و المپیکی تنها این چهار نفر رکوردار ایران هستند.

مربی یاسین خسروی با بیان اینکه پیش از این رکورد پرتاب وزنه در دست یک برزیلی بود،گفت: یاسین خسروی توانست رکورد پرتاب وزنه را با ۱۵ متر و ۴۶ سانتیمتر ارتقا دهد.

پرنیان با تشکر از مردم و مسئولین، خاطرنشان کرد: داوران پس از پرتاب وزنه توسط یاسین خسروی به متراژی که با سیستم جی‌پی اس ثبت می‌کنند، اعتماد نداشته و پس از آن با متر دستی و خود وزنه و همچنین صندلی که این ورزشکار بر روی آن نشسته بود به بررسی پرداختند.

وی این موفقیت را به ملت ایران مردم استان و پاوه و شهر بانه‌وره تبریک گفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه:

اراده یاسین خسروی سبب رکورداری وی در جهان شده است

سعدی توفیقی در مراسم استقبال از یاسین خسروی، اظهار داشت: اگر ورزشکاری در سکوی قهرمانی می‌ایستد و کار قهرمانی خود را در ۳۰ ثانیه تمام می‌کند، حاصل سال‌ها زحمت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه افزود: کاک یاسین خسروی امروز نتیجه زحمات چندین ساله خود را می‌بیند و این ورزشکار هم پاسخ خود را از مردم گرفت، ان‌شاالله این استقبال هم بادوام باشد .

وی ضمن تشکر از زحمات دکتر نریمان رحمانی، گفت: برادران و مردم بانه‌وره حمایتگران خوبی برای کاک یاسین بوده‌اند و ما نیز به نوبه خود تقدیر و تشکر می‌کنیم.

توفیقی در پایان با بیان اینکه ما اگر برای ورزش این شهر کوتاهی کرده‌ایم، طلب حلالیت داریم، اذعان کرد: یاسین مرد خود ساخته است و کسب قهرمانی از اراده وی بوده که امروز در جهان رکوردار شده است.

شهردار بانه وره از بانیان مراسم استقبال از این قهرمان نیز ضمن تبریک این عنوان برای این ورزشکار آرزوی موفقیت کرد.

امید محمدی همچنان مطالباتی را در حوزه ورزش مطرح و قول مساعد داد برای تامین زمین یک استخر سرپوشیده نهایت همکاری را با اداره ورزش و جوانان پاوه داشته باشد.

در ادامه دکتر نریمان رحمانی از مسئولان ورزش استان ، آقای میرانی از فرهنگیان و پدر یاسین خسروی نیز به ایراد سخنانی پرداختند.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز با استقبال فرماندار پاوه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی این ورزشکار به کشور بازگشت.

 در ادامه اجرای موسیقی با صدای هنرمند فاروق خسروی ، شعر خوانی و ارائه شجرنامه و تاریخچه ای از طایفه امامی، اجرای حرکات ورزشی تکواندو  و … و همچنین شادی و پایکوبی به پاس قهرمانی این ورزشکار در سالن پر از جمعیت بانه وره با اهدای جوایز به یاسین خسروی به پایان یافت.

 “یاسین خسروی” ورزشکار بانه وره ای توانست در رقابت‌های جهانی پرتاب وزنه که در کشور امارات متحده عربی برگزار شد ضمن شکستن رکورد پرتاب وزنه صاحب عنوان نخست جهان شود.

یاسین خسروی ورزشکار کرمانشاهی (اهل شهر بانه وره شهرستان پاوه ) هیات جانبازان و معلولان استان با ثبت رکورد ۱۵ متر و ۴۶ سانتیمتر در رشته پرتاب وزنه رکورد جهان را در امارات شکست.