پ 20 اردیبهشت 1403 ساعت 01:56

گزارش عملکرد ۹ ماه بهزیستی پاوه/جذب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در حوزه مشارکتهای مردمی

گزارش عملکرد ۹ ماه بهزیستی پاوه/جذب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در حوزه مشارکتهای مردمی

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره بهزیستی پاوه چکیده ای از عملکرده ۹ ماهه سپری شده این اداره در سال جاری را تشریح کرد. رئیس اداره بهزیستی پاوه در گفت‌‌وگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در توضیح عملکرد ۹ ماهه سپری شده از سال جاری این […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره بهزیستی پاوه چکیده ای از عملکرده ۹ ماهه سپری شده این اداره در سال جاری را تشریح کرد.

رئیس اداره بهزیستی پاوه در گفت‌‌وگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در توضیح عملکرد ۹ ماهه سپری شده از سال جاری این اداره، اظهار کرد: بهزیستی وظایف مختلفی را در حوزه‌های متنوعی از جمله حوزه مشارکت‌ها، توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی برعهده دارد.

صدیق اسدی با ارائه آماری از حوزه‌ها مشارکت‌ها، ادامه داد: در مدت مذکور اداره بهزیستی شهرستان توانسته با جذب یک‌میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان به مددجویان خود خدماتی ارائه کند.

وی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ وتیره ۱۸ به تعداد ۲۰۸ مورد به مبلغ ۱۹ میلیارد تومان،کمک بلاعوض به ساخت مسکن افراد چند معلوله به مبلغ ۶۵ میلیون تومان و پرداخت کمک هزینه ازدواج ۳ مورد به مبلغ ۴۸ میلیون تومان را در قالب دیگر خدمات حوزه مشارکت‌های این اداره عنوان کرد.

رییس اداره بهزیستی پاوه در ادامه اشاره‌ای به خدمات حوزه توانبخشی داشت و گفت: پرداخت هزینه تحصیلی به مبلغ ۲۲ میلیون تومان، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به مبلغ ۲۶ میلیون تومان، مناسب‌سازی منزل و خودرو به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان، پرداخت هزینه خدمات گفتار درمانی ۵۰ میلیون تومان، پرداخت هزینه خدمات کاردرمانی به مبلغ۲۰ میلیون تومان، پرداخت هزینه درمان به مبلغ ۱۹میلیون تومان، پرداخت هزینه درمان و تغذیه بیماران pku به مبلغ ۱۳ میلیون تومان بخشی از خدمات ارائه شده در این راستا است.

اسدی ادامه داد: تحویل وسائل کمک توانبخشی(واکر،باطری سمعک ،ویلچر،دوشک مواج و…)، تحویل ۵۰۰ بسته ایزی‌لایف به افراد واجد‌شرایط، پرداخت کامل شهریه ۴۶ نفر از دانشجویان تحت پوشش(حمایتی و توانبخشی) و پرداخت حق پرستاری به تعداد ۹۵ نفر از توانخواهان بسترگرا و ضایعه نخاعی علاوه بر پرداخت مستمری ماهیانه؛ از دیگر خدمات ارائه شده در حوزه توانبخشی است.

وی؛ اجرای طرح سنجش‌بینایی (۲۵۰۰ نفر و شنوایی۵۷۳ نفر)، اجرای طرح مانا(آموزش مهارت مشارکت‌های اجتماعی در نوجونان) برای ۱۰۰ نفر به مبلغ ۱۵ میلیون تومان، اجرای طرح حامی مادر و کودک به مبلغ ۳ میلیون تومان، اجرای طرح پیشگیری از معلولیت‌های دوره سالمندی برای ۴۰۰ نفر به مبلغ ۱۲ میلیون تومان، غربالگری ژنتیک برای ۲۳ نفر، پذیرش رهجویان ( مرکز ترک اعتیاد) ۲۹۲ نفر، طرح پیشگیری از اعتیاد در محلات و در محل کار با هزینه مبلغ ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از جمله خدمات ارائه شده اداره بهزیستی شهرستان پاوه به مددجویان در ۹ ماهه سال جاری بوده است.

صدیق اسدی پرداخت مبلغ ۸۴ میلیون تومان موردی در بین ۵۳ خانوار تحت پوشش را در فالب خدمات حوزه اجتماعی این اداره بیان کرد و افزود: معرفی ۱۱۲ نفر برای واگذاری انشعابات و امتیاز آب وبرق و گاز به صورت رایگان، پرداخت هزینه بیمه شهری و روستائیان به تعداد ۳۳۹ نفر و ارائه بیش از ۱۲۰۰ خدمت در قالب گروه سیال و مداخله در زمینهای (کودک آزاری، همسر آزاری، خودکشی،اختلافات خانوادگی و… ) در اورژانس اجتماعی از دیگر خدمات ارائه شده در این حوزه بوده است.

یک پاسخ برای “گزارش عملکرد ۹ ماه بهزیستی پاوه/جذب ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در حوزه مشارکتهای مردمی

  • دلبر خدامرادی در تاریخ بهمن 20, 1401 گفت:

    با عرض سلام .
    بنده عضو بهزیستی ومعلولیت متوسط دارم بهزیستی تا الان مواردی را که شما بیان کردید در طول کل ۳۷ سال معلولیتم غیر از هزینه ازدواج به من ندادند بارها جهت مداوا به دکتر مراجعه وحتی امسال تعویض مفصل لگن انجام دادم که بالغ بر ۷۰ میلیون تومان هزینه کردم دریغ از یک ریال کمک ، هزینه عینک ، عصا ، واکر و… حتی یک ریال پرداخت نکردند . جالب است برای بعضی بودجه است نوبت به ما می رسد اداره بی پول است .
    به نظر من در پرداختی وکمک ها واقعا تبعیض قرار می دهید .