ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 18:38

افتتاح ۴ پروژه شبکه بهداشت و درمان پاوه با حضور وزیرکار

افتتاح ۴ پروژه شبکه بهداشت و درمان پاوه با حضور وزیرکار

به گزارش سلام پاوه : در دومین روز از دهه فجر چهار طرح بهداشتی، درمانی شهرستان پاوه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندار پاوه بصورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  صبح امروز در دومین روز از دهه مبارک فجر؛ با حضور وزیر تعاون، کار و […]

به گزارش سلام پاوه : در دومین روز از دهه فجر چهار طرح بهداشتی، درمانی شهرستان پاوه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندار پاوه بصورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  صبح امروز در دومین روز از دهه مبارک فجر؛ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴ طرح شبکه بهداشت و درمان پاوه به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها با هزینه ۱۴ میلیارد تومان که دقایقی قبل به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

پروژه ٨ واحدی متخصصین بیمارستان قدس با متراژ ٨٨٠ متر (مدت قرارداد ۱۵ ماه به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان)،خانه بهداشت سرکرانی با متراژ ٩۵ متر (مدت قرارداد ۶ ماه به مبلغ یک میلیارد تومان) و پاویون رادیولوژی و ساختمان زباله‌سوز بیمارستان با متراژ ٨۵ متر(مدت قرارداد ۴ ماه به مبلغ سه میلیارد تومان) به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان پاوه افتتاح شد.