د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 05:12

گذشت ۲۰ میلیاردی منجر به آزادی یک زندانی پس از ۹ سال حبس از زندان پاوه شد

گذشت ۲۰ میلیاردی منجر به آزادی یک زندانی پس از ۹ سال حبس از زندان پاوه شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره زندان پاوه گفت : به همت خیرین و تلاش اعضای شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و ستاد دیه یک نفر زندانی جرائم غیر عمد پس از ۹ سال حبس بدون مرخصی صبح امروز با گذشت شاکی ۲۰ میلیاردی از زندان پاوه آزاد شد. بهمن عزیزی در گفتگو با […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره زندان پاوه گفت : به همت خیرین و تلاش اعضای شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و ستاد دیه یک نفر زندانی جرائم غیر عمد پس از ۹ سال حبس بدون مرخصی صبح امروز با گذشت شاکی ۲۰ میلیاردی از زندان پاوه آزاد شد.

بهمن عزیزی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با کمک افراد خیر و نیکوکار و ستاد دیه جمعا به مبلغ ۸ میلیارد و ششصد میلیون ریال و گذشت ۲۰۰ میلیارد ریال از مبلغ بدهی توسط شکات، یک مددجوی نیازمند و معسر جرائم مالی بعد از تحمل ۹ سال و یک ماه حبس از زندان آزاد شد.

مسئول شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه در اینخصوص افزود: این زندانی به جرم محکومیت مالی و عجز از پرداخت مطالبه در حق شکات از دیماه سال ۱۳۹۳ به زندان کرمانشاه معرفی و اخیرا” به زندان پاوه منتقل گردیده بود.

عزیزی ادامه داد: با بررسی وضعیت زندانی و پرونده وی به دعوت شکات به دفتر شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه و گفتگو با آنها در چند مرحله در نهایت شکات با توجه به معسر بودن و مشکلات اقتصادی و خانوادگی زندانی ضمن مصالحه در صورت دریافت مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال مابقی طلب خود که به نرخ روز بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال معادل ۲۰ میلیارد تومان می باشد را بخاطر رضای خداوند گذشت نمایند.

رئیس زندان افزود: با پیگیری های لازم و با همت و کمک خیرین و بستگان زندانی مبلغ ۶ میلیارد و ششصد میلیون ریال و مساعدت مدیر کل اداره زندان‌ها و مدیر عامل ستاد مردمی دیه استان و کمک آنها مبلغ ۲ میلیارد ریال زندانی بعد از تحمل ۹ سال و یک ماه و یک روز از زندان پاوه آزاد شد.

عزیزی در ادامه ضمن تقدیر از بذل توجه و پیگیری و مساعدت مدیر کل اداره زندانهای استان و مدیر عامل ستاد مردمی دیه استان، تعامل و همکاری و ارشادات رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پاوه و قاضی و مدیر دفتر شعبه اجرای احکام حقوقی جوانرود در این خصوص را ستود.

وی در پایان از اقدامات انسان دوستانه و خداپسندانه خیرین و روحیه گذشت و بخشش دو نفر شکات اهل شهرستان ثلاث باباجانی و زحمات اعضای شورای حل اختلاف و مددکاری و صلح یاری شعبه زندان و دبیر ستاد صبر پاوه و کارکنان ستاد مردمی دیه استان که در مسیر فراهم نمودن صلح و سازش و اصلاح ذات البین و خدمت و کمک به نیازمندان و افراد معسر قدم بر می‌دارند تشکر نمودند.