د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:59

بازگشایی و تردد روان در کلیه معابر اصلی سطح شهر پاوه برقرار است/ عکس

بازگشایی و تردد روان در کلیه معابر اصلی سطح شهر پاوه برقرار است/ عکس

به گزارش سلام پاوه: شهردار پاوه از برف روبی و بازگشایی کلیه معابر اصلی سطح شهر و شروع بازگشایی معابر فرعی این شهر خبر داد. مهندس سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به شروع فعالیت اکیپهای برفروبی و نمک پاشی شهرداری از ساعات نخستین بامداد امروز، عنوان کرد: با تلاش های […]

به گزارش سلام پاوه: شهردار پاوه از برف روبی و بازگشایی کلیه معابر اصلی سطح شهر و شروع بازگشایی معابر فرعی این شهر خبر داد.

مهندس سالم مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به شروع فعالیت اکیپهای برفروبی و نمک پاشی شهرداری از ساعات نخستین بامداد امروز، عنوان کرد: با تلاش های این عزیزان کلیه معابر اصلی سطح شهر در ساعت ۷:۳۰ صبح بازگشایی شدند و سپس اکیپ های مذکور به بازگشایی معابر فرعی سطح شهر پرداختند.

وی افزود: از معابر فرعی تاکنون خیابانهای آرامگاه، شهدای جهاد، جانباز، مهمانسرا، شهرک فرهنگیان، معلم (ورودی زمین شهری)، رسالت، تپه کوله و مسکن مهر برف روبی و نمک پاشی شده اند و عملیات بازگشایی سایر معابر فرعی از جمله مناطق الحاقی نیز در جریان و در دستور کار است.

شهردار پاوه گفت: در این عملیات بیش از ۳۴ نفر نیروی خدماتی به همراه نیروهای اجرایی، ۷ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین شامل یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، ۲ دستگاه کمپرسی و ۳ دستگاه نیسان مشغول فعالیت بوده و ۳۲ تن نمک و شن تاکنون در معابر سطح شهر پاشیده شده است که این امر موجب سهولت عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی شهر و همچنین در کلیه گذرگاه های اصلی و تعدادی از معابر فرعی درون شهر گردید تا اسباب رضایتمندی شهروندان و همشهریان عزیز را فراهم آورده باشد.

سالم مرادی با اشاره به معابر کم عرض و پر شیب در برخی مناطق که جزء معابر درجه سه محسوب می شوند از ساکنین این محدوده ها خواست فعلا وسیله نقلیه خود را از منزل خارج نکنند و در صورت لزوم از شن مخصوص دپو شده در مخازن زرد رنگ جانمایی شده در این معابر نسبت به رفع لغزندگی در محل عبور خود استفاده نمایند.

شهردار پاوه عنوان کرد: انجام برف روبی در معابر شیب دار و باریک نیازمند استفاده از امکانات مکانیزه کوچک و دارای قابلیت مانور است بر همین اساس کیسه های شن مخصوص در مخازن جانمایی شده تا شهروندان بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده نمایند.

به گفته وی اقدامات لازم برای جلوگیری از یخبندان پیاده روها نیز به عمل خواهد آمد و در کنار آن نیروهای خدماتی نسبت به برف‌تکانی شاخه‌های درخنان نیز اقدام می‌کنند.

مهندس مرادی از شهروندان خواست از ریختن برف پشت بام منازل به خیابان‌ها و پیاده‌روها و نمک پاشی پیاده روها به منظور جلوگیری از تخریب موزائیک فرش آنها خودداری نموده و بنا به ضرورت امر حفاظت از درختان و فضای سبز شهری، تا حد امکان و حداقل در محدوده محل زندگی و کار خود نسبت به شاخه تکانی درختان اقدام کرده و در این امر نیروهای خدماتی شهرداری را یاری نمایند.

مهندس مرادی گفت: صبر و حوصله شهروندان در ارائه خدمات یک ضرورت است زیرا ارائه خدمات همزمان در تمامی نقاط شهری مقدور نیست که در این راستا لازم است شهروندان ما رایاری کنند.