د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:14

اختصاص یک دستگاه بیل بکهو به شهرداری شاهو

اختصاص یک دستگاه بیل بکهو به شهرداری شاهو

به گزارش سلام پاوه : شهردار شاهو از تخصیص یک دستگاه بیل بکهو از سوی سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشور به شهرداری شاهو خبر داد. سابق حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: یک دستگاه بیل بکهو از شرکت سنو پارس ۵۰۰ با پیگیری های فراوان با ارزش ریالی سه میلیارد و […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار شاهو از تخصیص یک دستگاه بیل بکهو از سوی سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشور به شهرداری شاهو خبر داد.

سابق حسینی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: یک دستگاه بیل بکهو از شرکت سنو پارس ۵۰۰ با پیگیری های فراوان با ارزش ریالی سه میلیارد و سیصد میلیون تومان اختصاص و این دستگاه تحویل گرفته شد.

وی از همراهی ویژه مهندس سلیم ساسانی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه قدردانی کرد و گفت : لازم میدانم از اعضای محترم شورای شهر ، مسئولان محترم شهرستان روانسر و نماینده محترم که در تخصیص این بیل بکهو ما را یاری کردند قدردانی کنم.

گفتنی است شاهو شهری در بخش شاهو شهرستان روانسر استان کرمانشاه ایران است. روستای منصورآقایی مرکز بخش شاهو از توابع شهرستان روانسر در استان کرمانشاه پس از تجمیع با روستای قشلاق به شهر تبدیل و به عنوان شهر شاهو شناخته شد.

یک پاسخ برای “اختصاص یک دستگاه بیل بکهو به شهرداری شاهو

  • ناشناس در تاریخ دی 23, 1401 گفت:

    امیدوارم به وسیله آن کار برنامه ریزی شده انجام شود. فکر پسماندهای ماه سور شود