س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 00:11

توزیع کننده ماده مخدر شیشه و روانگردان در چنگال دستگاه قضایی/ دادستان: پاوه محل امنی برای سوداگران مرگ نیست

توزیع کننده ماده مخدر شیشه و روانگردان در چنگال دستگاه قضایی/ دادستان: پاوه محل امنی برای سوداگران مرگ نیست

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری یک فروشنده مواد روانگردان و مخدر صنعتی در پاوه خبر داد. نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : بنابه گزارش و تحقیقات به عمل آمده از سوی ضابطین دادگستری و صدور دستورات قضایی، بامداد امروز یکی از […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری یک فروشنده مواد روانگردان و مخدر صنعتی در پاوه خبر داد.

نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : بنابه گزارش و تحقیقات به عمل آمده از سوی ضابطین دادگستری و صدور دستورات قضایی، بامداد امروز یکی از فروشندگان مواد روانگردان و مخدر صنعتی دستگیر و مقادیر قابل توجهی ماده روانگردان از نوع شیشه در مخفیگاه وی کشف و ضبط و فرد مذکور پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تأمین کیفری متناسب، بازداشت و روانه ی زندان گردید.

وی ضمن تقدیر از عمکرد مأمورین نیروی انتظامی در پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت: بارها اعلام کرده ایم که شهرستان پاوه به هیچوجه محل امنی برای سوداگران مرگ نخواهد بود و دستگاه قضایی و ضابطین دادگستری با تمام توان با این تبهکاران مقابله خواهند کرد.

دادستان پاوه در پایان گفت : از آحاد مردم شریف پاوه هم انتظار داریم که در صورت کسب هرگونه اطلاع از فعالیت فروشندگان مواد مخدر، روانگردان و مشروبات الکلی بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی یا دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه گزارش دهند.