د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 01:40

۲۷ دستگاه خودرو گرفتار در کوهستان های پاوه امداد رسانی شدند

۲۷ دستگاه خودرو گرفتار در کوهستان های پاوه امداد رسانی شدند

به گزارش سلام پاوه ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از رها سازی ۲۷ دستگاه خودرو گرفتار در کوهستان های پاوه توسط نیروهای امدادی این جمعیت خبر داد. محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  در گفتگو با روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمانشاه از امدادرسانی به ۷ دستگاه خودرو گروه آفرود سوار و […]

به گزارش سلام پاوه ؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از رها سازی ۲۷ دستگاه خودرو گرفتار در کوهستان های پاوه توسط نیروهای امدادی این جمعیت خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  در گفتگو با روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمانشاه از امدادرسانی به ۷ دستگاه خودرو گروه آفرود سوار و ۲۰ دستگاه خودرو در ۵ کیلومتری پایگاه سه راهی باینگان شهرستان پاوه خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز شانزدهم دی ماه، براساس گزارش مردمی و اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن یک تیم آفرود سوار ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات و شعبه پاوه به محل اعزام شدند.

محمدی افزود: حادثه برخورد آفرود سواران ۴ مصدوم به دنبال داشت که ۳ نفر آنها توسط آمبولانس هلال احمر و یک نفر توسط نیروهای مردمی به بیمارستان قدس پاوه انتقال داده شدند.

محمدباقر محمدی همزمان و در نزدیکی این حادثه تعداد ۲۰ دستگاه خودرو دیگر بعلت لغزندگی جاده دچار حادثه شدند که نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه پس از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه ۱۰ نفر از مسافران به منطقه امن انتقال و ۴ نفر را در پایگاه سه راهی باینگان اسکان اضطراری دادند.

او زمان عملیات را ۴ ساعت عنوان کرد و تصریح کرد: در این عملیات با درخواست شعبه پاوه نیروهای امدادی راه و ترابری شهرستان جهت برف روبی و باز کردن مسیر به کمک تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر آمده و در تسریع عملیات کمک کردند.