د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:21

کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مسابقه کتابخوانی در باینگان برگزار شد

کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مسابقه کتابخوانی در باینگان برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مسابقه کتابخوانی در باینگان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه گفت: هدف از اجرای این برنامه آگاهی بخشی به بانوان در راستای تحکیم بنیاد خانواده می باشد. که امیدواریم در آینده بتوانیم کارگاه های پربارتری […]

به گزارش سلام پاوه : کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مسابقه کتابخوانی در باینگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه گفت: هدف از اجرای این برنامه آگاهی بخشی به بانوان در راستای تحکیم بنیاد خانواده می باشد. که امیدواریم در آینده بتوانیم کارگاه های پربارتری را در بخش باینگان برگزار کنیم.

آرتان فتح الهی افزود: مدرس این کارگاه خانم دکتر جمیله نوشادی و موضوع کارگاه مذکور، خودمختاری بیش از حد فرزندان و خواسته های غیر واقعی والدین بود.

وی در ادامه در رابطه با برنامه ها و طرح آموزش رایگان هنر از بانوان خواست با توجه به محرومیت این بخش و رایگان بودن دوره های آموزشی در دوره های بعدی مشارکت حداکثری داشته باشند.

فتح الهی از افراد فرهنگی و هنرمندان بخش باینگان درخواست کرد که با حضورشان مجتمع را پویاتر کنند.

در ادامه برنامه پس از اجرای برنامه مسابقه کتابخوانی در بین حاضران در سالن از ۵ نفر از بانوان برگزیده با اهدای هدایای نقدی تجلیل به عمل آمد.

یک پاسخ برای “کارگاه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مسابقه کتابخوانی در باینگان برگزار شد

  • باینگان در تاریخ دی 26, 1401 گفت:

    کتاب های کم در کتابخانه پژوهش سرا موجود می باشد .