چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 08:14

دستگیری جاعل رسیدساز مغازه ها در پاوه/لزوم حساسیت شهروندان در این خصوص

دستگیری جاعل رسیدساز مغازه ها در پاوه/لزوم حساسیت شهروندان در این خصوص

به گزارش سلام پاوه: فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت ؛فردی که با مراجعه به مغازه های سطح شهرستان پاوه اقدام به ارائه رسید ساز جعلی می نمود شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ ” فضل اله پرنو ” در گفتگو با سلام پاوه با توصیه به شهروندان نسبت به حساسیت در خصوص انتقال وجه به حساب […]

به گزارش سلام پاوه: فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت ؛فردی که با مراجعه به مغازه های سطح شهرستان پاوه اقدام به ارائه رسید ساز جعلی می نمود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ” فضل اله پرنو ” در گفتگو با سلام پاوه با توصیه به شهروندان نسبت به حساسیت در خصوص انتقال وجه به حساب آنها که توسط افراد ناشناس صورت می پذیرد از دستگیری فردی خبر داد که با جلب اعتماد برخی از مغازه داران سطح شهرستان و روستاهای تابعه و ارائه رسید جعلی به این افراد ، مبالغی را به صورت وجه نقد از ایشان دریافت نموده است.

وی افزود؛ لذا همشهریان محترم که بدین صورت مورد سوء استفاده قرار گرفته اند می توانند جهت پیگیری موضوع به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه نمایند.

سرهنگ ” فضل اله پرنو ” در ادامه افزود؛ با توجه به وجود نرم افزارهایی که اقدام به تولید رسید های بانکی جعلی می نمایند ، همشهریان عزیز ابتدا در خصوص انتقال وجه به حساب خود اطمینان حاصل نموده و متعاقبا نسبت به ارائه کالا یا خدمات مبادرت نمایند.