د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:34

فروشگاه مرکزی در روستا بازار شهرستان پاوه افتتاح شد/احداث شعبه دوم با هماهنگی فرمانداری پاوه در دستور کار

فروشگاه مرکزی در روستا بازار شهرستان پاوه افتتاح شد/احداث شعبه دوم با هماهنگی فرمانداری پاوه در دستور کار

به گزارش سلام پاوه :  مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت:فروشگاه مرکزی در روستا بازار شهرستان پاوه افتتاح شد و شعبه دوم هم با هماهنگی فرمانداری احداث می شود. ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: فروشگاه مرکزی در روستا بازار شهرستان پاوه افتتاح شد و شعبه دوم هم با هماهنگی فرمانداری احداث […]

به گزارش سلام پاوه :  مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت:فروشگاه مرکزی در روستا بازار شهرستان پاوه افتتاح شد و شعبه دوم هم با هماهنگی فرمانداری احداث می شود.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: فروشگاه مرکزی در روستا بازار شهرستان پاوه افتتاح شد و شعبه دوم هم با هماهنگی فرمانداری احداث می شود.

وی افزود: روستا بازار دیگری که تحت مالکیت شهرداری جوانرود است با ۲۰ غرفه توسط اتحادیه تعاون روستایی این شهرستان اجاره و  راه اندازی می شود.

به گفته صفایی از محل تبصره ۱۸ برای راه اندازی شعبه دوم روستا بازار شهرستان جوانرود نیز تسهیلاتی تصویب شده که هنوز اختصاص نیافته است.

مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: در شهرستان روانسر هم شعبه ای از روستا بازار تدارک دیده شده و برای آن تسهیلاتی از محل ماده ۱۸ درنظر گرفته شد که منتظر تخصیص آن هستیم.

صفایی خاطرنشان کرد: همچنین در شهرستان سنقر نیز روستا بازاری در دست احداث است که اکنون از نظر سازه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه درصدد تجهیز روستا بازار شهرستان اسلام آباد هستیم که محل آن نیز آماده است، افزود: روستا بازار شهرستان صحنه نیز از قبل راه اندازی شد و اکنون درحال توسعه و تقویت آن هستیم.

صفایی تصریح کرد: راه اندازی روستا بازار در شهرستان کرمانشاه هم در دستور کار قرار دارد و تا پایان سال نیز اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه شعار فعالیتهای ما از مزرعه تا سفره است، افزود: درصدد هستیم محصولات کشاورزی به طور مستقیم توسط تولید کنندگان یا شرکتهای تعاون روستایی در این روستا بازارها عرضه شوند و با حذف واسطه ها شاهد کاهش قیمت‌ها و هزینه های خانوار باشیم.

صفایی با بیان اینکه با راه اندازی روستا بازارها از تولید کنندگان و مصرف کنندگان حمایت می شود، گفت: در این مراکز محصولات کشاورزی نظیر میوه که ممکن است در فصل خود چندان خریداری نداشته باشند، عرضه خواهد شد.

وی عنوان کرد: با وجود تاکیدات استاندار تاکنون موفق به توسعه و راه اندازی روستا بازارها نشده ایم در واقع راه اندازی یک محل به عنوان روستا بازار برای کرمانشاه ناکافی است و برای برپایی چند محل دیگر باید شهرداری و مناطقی که زمین در اختیار دارند همکاری کنند که تاکنون این امر محقق نشده است.