د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:24

برگزاری عصری با شعر در پاوه / گزارش تصویری

برگزاری عصری با شعر در پاوه / گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن مولوی پاوه و با همکاری فرمانداری ، شهرداری ، بخشداری مرکزی و اداره صمت پاوه عصری با شعر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن مولوی پاوه و با همکاری فرمانداری ، شهرداری ، بخشداری مرکزی و اداره صمت پاوه عصری با شعر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : آرتان فتح الهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه در آغاز این مراسم ضمن تقدیر از همراهی برای برگزاری این مراسم هفته وحدت را تبریک گفت.

وی بر تداوم برنامه های فرهنگی و ادبی در شهرستان تاکید کرد.

در ادامه فرماندار پاوه نیز با تبریک هفته وحدت به جایگاه پیامبر اکرم(ص) در نزد خداوند اشاره داشت و روایتی در این زمینه را تشریح کرد.

در ادامه شاعران ( هادی سپنجی ، محمد رشید امینی ، عثمان رحیمی ، مومن یزدانبخش ، فیص هدایتی ، اقبال نوروزی ، محمد خدری ، با اشعار زیبایی در وصف پیامبر اکرم (ص) فضای معنوی و زیبایی را به مراسم بخشیدند. اجرای سیاوچمانه توسط هنرمندان اسماعیل حمیدی و صدیق حسنی ، اجرای زیبای مولودی خوانی و دف نوازی توسط گروه خانه دف هورامان با صدای زیبای اسماعیل حمیدی ، اجرای دارا احمدی نی انبان از دیگر برنامه های زیبای این عصر با شعر بود.