ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:32

سفر استاندار کرمانشاه در آخرین روز از هفته دولت به پاوه/ مشعل گاز ۹ روستا روشن شد/ گزارش تصویری

سفر استاندار کرمانشاه در آخرین روز از هفته دولت به پاوه/ مشعل گاز ۹ روستا روشن شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه امروز در آخرین روز از هفته دولت در راستای افتتاح و بهره‌برداری چند پروژه در پاوه به این شهرستان سفر کرد. وی در بدو ورود به این شهرستان، با حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کرد. *دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده شهید خسرو رمضانی استاندار کرمانشاه […]

به گزارش سلام پاوه : بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه امروز در آخرین روز از هفته دولت در راستای افتتاح و بهره‌برداری چند پروژه در پاوه به این شهرستان سفر کرد.

وی در بدو ورود به این شهرستان، با حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کرد.

*دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده شهید خسرو رمضانی

استاندار کرمانشاه در ادامه این سفر کاری به دیدار خانواده شهید خسرو رمضانی رفت و در این دیدار، اظهار کرد: شهدا با خون خود از وطن و مملکت خود جانانه ایستادند و خانواده شهدا هم سخت ترین شرایط را متحمل شده اند.

امیری‌مقدم افزود: ما امروز در خدمت خانواده شهید خسرو رمضانی رسیدیم که از صبر همسر شهید سرکار خانم مدینه فرهادی هم درس می‌گیریم و هم تقدیر و تشکر می‌کنیم که فرزندان خوبی را تحویل جامعه داده است که از چهره‌های شناخته شده شهرستان هستند.

 

استاندار کرمانشاه: مقاومت پاوه، ماندگار است

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود با حضور در یادمان شهدای پاوه، گفت: شهدا بر گردن ما حق دارند و ان‌شاءالله ما ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس جانانه ایستادند، افزود: حماسه شکست حصر پاوه نیز در شرایط سختی بود که ضدانقلاب با نیروهای مقاومت درگیر شدند و ایستادند و اما مقاومت پاوه، ماندگار است که باید از ان تعریف کرد و گفت.

امیری‌مقدم گفت: ما و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید توجه داشته باشیم که این تصاویر هرکدام برای ما حجت است و مواظب باشیم در دنیا در مسیر آن‌ها حرکت کنیم و عکس شهدا عمل نکنیم.

وی ادامه داد: امروز هم ما در جایگاه خدمت هستیم و باید بدانیم از شهدا درس ایثارگری یاد بگیریم که برای کشور جانثاری کردند و ما باید خدمتگزار مردم باشیم.

امیری‌مقدم اضافه کرد: این شهدا سرمایه بودند و شهدای ما بدانند که مسیر انها ادامه دارد و برای دفاع از دین و ایینمان کوتاه نخواهیم آمد.

*طرح پست برق چورژی در پاوه به بهره‌برداری رسید

استاندار کرمانشاه در ادامه با شرکت در مراسم پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت پاوه از ۳۰ به ۶۰ مگاولت آمپر، با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال، افزود: نگاه بی‌منت خدمت، در راس امور کاری ما است و برای مردم شریف هم هر چه در توان داریم در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: پروژه پست برق پاوه هم از پروژه‌هایی است که منفعت عمومی برای مردم دارد چرا که برق پایدار منطقه تامین می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: امسال به فضل خدا برخلاف گذشته در حوزه برق منطقه‌ای هیچگونه خاموشی در استان نداشتیم و این ارزشمند است.

وی افزود: نه تنها این قطعی‌ها در بحث برق خانگی نبود بلکه برق صنعتی ما هم اصلا قطع نشد.

امیری‌مقدم اضافه کرد: در بحث آب هم خوشبختانه با تشکیل قرارگاه عملیاتی هر هفته موضوعات آب استان را پیگیری کرده‌ایم که اگر انجام نمی‌شد حقیقتا وضع آب استان خوب نبود.

 

در ادامه، آیین بهره‌برداری از گازرسانی به ۹ روستای بخش باینگان شهرستان پاوه با اعتبار ۵۶۳ میلیارد ریال با حضور استاندار کرمانشاه در روستای گردشگری زردوئی  برگزار شد.

 

بهره‌برداری از دو پروژه توسعه و تجهیز کارخانه دانه‌بندی شن و ماسه و افتتاح سایت تفکیک از مبدا و جمع‌آوری زباله در راستای احرای طرح مدیریت پسماند در بخش باینگان پاوه نیز با حضور امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه برگزار شد.

 

در پایان سفر کاری استاندار کرمانشاه به بخش باینگان شهرستان پاوه بهمن امیری مقدم با خلیفه حاجی علی باینگان پیر عارف ، نیک سیرت و چهره صلح جو بخش باینگان دیدار کرد.

3 پاسخ برای “سفر استاندار کرمانشاه در آخرین روز از هفته دولت به پاوه/ مشعل گاز ۹ روستا روشن شد/ گزارش تصویری

  • نمایش در تاریخ شهریور 11, 1401 گفت:

    امان از ملاقات ها ودیدار های تشریفاتی؛تکراری و بدون دستآ ورد
    با پوپولیست نه اشتغال ایجاد می شود ونه بیکاری جوانان رفع

  • باینگان در تاریخ شهریور 9, 1401 گفت:

    استاندار برای مشکل بر طرف کردن آمده در باینگان بجز شهردار و شورا و مرکز بهداشت و درمانی هیچ مسئولی را دعوت نکردند این گلایه مسئولین است برای چه و به چه دلیل

  • باینگان در تاریخ شهریور 9, 1401 گفت:

    خیلی جالب بود اما مسئولین ادارات دعوت نشدند باید دعوت می کردند و هرکسی هر مشکلی را داشت می گفت . اما…..