د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 19:10

دکتر ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه منصوب شد/تقدیر از دکتر فاروق سلیمی

دکتر ستار سهرابی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه منصوب شد/تقدیر از دکتر فاروق سلیمی

به گزارش سلام پاوه: با حکم دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر ستار سهرابی” به عنوان ” مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه ” منصوب شد. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه متن انتصاب و معرفی دکتر ستار سهرابی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه و تقدیر از دکتر فاروق […]

به گزارش سلام پاوه: با حکم دکتر محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دکتر ستار سهرابی” به عنوان ” مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه ” منصوب شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه متن انتصاب و معرفی دکتر ستار سهرابی به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه و تقدیر از دکتر فاروق سلیمی را منتشر نموده است که به شرح ذیل می باشد.

دکتر ستار سهرابی متولد ۱۳۵۰ در بخش نوسود و متخصص رادیولوژی می باشد که دوره تخصص خود را در سال ۱۳۹۰ و دکتری عمومی را نیز در سال ۱۳۷۷ در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به پایان رسانده است.

از سوابق اجرایی وی می توان به رئیس بیمارستان قدس پاوه و رئیس مرکز بهداشت این شهرستان اشاره کرد.

گفتنی است پیشتر مسئولیت فوق را دکتر فاروق سلیمی عهده دار بوده است که دکتر قباد محمدی سرپرست دانشگاه طی لوحی به شرح ذیل از وی تقدیر کرد.

متن تقدیر از دکتر فاروق سلیمی

 

به نام خدا

جناب آقای دکتر فاروق سلیمی

نعمت و عطیه ارزشمند الهی در مسیر خدمت به سلامت مردم را که به خادمان این حوزه عطا فرموده اند، پاس داشته و شکرگزار درگاه پروردگار هستیم.

بدینوسیله صمیمانه از همه تلاش های شما در مدت تصدی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه با تشویق کتبی درج در پرونده پرسنلی تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است این مجموعه همواره از تجربیات ارزشمند شما بهره مند گردیده  و  در تمام  مراحل  زندگی  موفق و سربلند باشید.

دکترقباد محمدی

سرپرست دانشگاه