د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:03

پیشکسوتان آموزش و پرورش پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

پیشکسوتان آموزش و پرورش پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته ی بزرگداشت مقام معلم مراسم تکریم پیشکسوتان آموزش و پرورش پاوه در اردوگاه تفریحی سریاس پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه، روز گذشته در هجدهمین روز اردیبهشت ماه، در مراسمی از یکصد نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان پاوه به ترتیب کسوت دعوت به […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته ی بزرگداشت مقام معلم مراسم تکریم پیشکسوتان آموزش و پرورش پاوه در اردوگاه تفریحی سریاس پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه، روز گذشته در هجدهمین روز اردیبهشت ماه، در مراسمی از یکصد نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان پاوه به ترتیب کسوت دعوت به عمل آمد تا به مناسبت هفته ی بزرگداشت مقام معلم ، از سالها زحمت و مجاهدت آنها قدردانی شود و روزی خاطره انگیز برای آنها رقم خورد.

در این مراسم که در اردوگاه زیبای سریاس برگزار شد، برنامه های متنوعی اجرا شد و پیشکسوتان عرصه ی تعلیم و تربیت شهرستان پاوه ساعات خوشی را در کنار هم سپری کردند.

در ابتدای این مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن خیرمقدم ،پیشکسوتان را سرمایه های گرانبهای آموزش و پرورش دانست و گفت: احترام و حفظ جایگاه پیشکسوتان از وظایف همگان است و موفقیت هر جامعه در گرو این مهم است.

سپس مراسم با برنامه های متنوعی همچون توصیه های دکتر جزا راهگان متخصص روانپزشکی، توصیه های کارشناس تغذیه (هانا فهیمی) ، برنامه ی گروه خانه ی دف هورامان ، اجرای نوای محلی توسط آقای فرشاد خدامرادی ، شعر خوانی همکار بازنشسته معتصم شافعی، بیان خاطراتی شیرین توسط آقایان محسن معاذی و جلال عبدی ادامه یافت و پایان بخش مراسم صرف نهار در یک فضای بسیار زیبا و بهاری بود.

 

2 پاسخ برای “پیشکسوتان آموزش و پرورش پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

  • فرهنگی در تاریخ اردیبهشت 20, 1401 گفت:

    با سلام و احترام محضر مبارک کاربران ارجمند،
    باور بفرمایید وقتی خبر و تصاویر(مبارک)همکاران را را مشاهده و ملاحظه نمودم،مات و متحیر و متاثر و متاسف شدم و تا لحاظاتی مبهوت گشتم
    چرا همکاران ارجمند چنین دعوت( خفت باری )را پذیرفته اند و پیش خود فکر نکرده اند که هزینه این … از کجا تامین گشته است؟
    واقعا این ولیمه خوردن دارد؟ یا سهم چند دانش آموز یخت برگشته و مظلوم است ؟ که عده ای از خدا بی خبر آنرا هزینه می نمایند. برای عزیزان بازنشسته ای که نیازی به یک وعده غدا که از سهمیه دانش آموزان تهیه شده است، این غذا خوردن دارد ؟؟؟
    ای کاش این عزیزان شرکت نمی کردند و از این یک وعده غدا گذشت می کردند تا افرادی که بانی و باعث این مراسم بوده اند به خود بیایند و توبه کنند.
    افرادی به جای این که در اتاق فکر بنشینند و به فکر دانش آموزان و برنامه ریزی برای پیشرفت آموزش و پرورش باشند ومعایب و کاستی ها را برطرف نمایند، دست به این (خاله بازی) و (بازیهای کودکانه )و سرگرم کننده زده اند.
    واقعا جای تعجب و تاسف فراوان دارد، خداوند از خطاهای ما و حق الناس نمی گذرد .
    اگر در خانه کس است ، ….. بس است.

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 19, 1401 گفت:

    چه حرکت زیبا وقابل ستایشی
    درود بر همه ی پیشکسوتان تعلیم و تربیت شهرم علی الخصوص خانم فرخنده ضیایی عزیز وخانم ملیحه جراح‌زاده بزرگوار