د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:15

خیرین بیش از سه میلیارد ریال به انجمن حمایت از زندانیان اورامانات کمک کردند

خیرین بیش از سه میلیارد ریال به انجمن حمایت از زندانیان اورامانات کمک کردند

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان منطقه اورامانات استان کرمانشاه گفت: در گلریزان و فراخوانی که انجام شد ۴۰ نفر از خیرین بومی و غیربومی سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات کمک کردند. «جلیل علیزاده» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان منطقه اورامانات استان کرمانشاه گفت: در گلریزان و فراخوانی که انجام شد ۴۰ نفر از خیرین بومی و غیربومی سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال به انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات کمک کردند.

«جلیل علیزاده» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال از این کمک ها به صورت نقدی و ۸۱۰ میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی بوده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده در نظر داریم با پرداخت یک میلیارد ریال از این کمک ها و مشارکت ۲ میلیارد ریالی ستاد دیه استان، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد منطقه اورامانات که در زندان دیزل آباد کرمانشاه محبوس هستند را آزاد و به کانون خانواده بازگردانیم.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات ادامه داد: در حال حاضر ۸۰ خانواده زیر پوشش این انجمن است که علاوه بر پرداخت کمک هزینه های پزشکی، ماهانه ۲ میلیون ریال به حساب آنها واریز می شود.

علیزاده اضافه کرد: در گلریزان دیگری که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جمع آوری و تعداد هشت زندانی زندان پاوه آزاد و به هر کدام از خانواده های زیر پوشش مبلغ ۱۰ میلیون ریال به عنوان عیدی پرداخت شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون زندانی با طلب کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال در زندان شهرستان پاوه محبوس نیست اظهار داشت: قبل از عید نوروزی ۱۴۰۱ تمامی زندانیان جرایم غیر عمد زندان پاوه که میزان بدهی آنان کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال بود، آزاده شدند.

انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورمانات از سال ۱۳۶۸ راه اندازی شده و فعالیت های این انجمن خیرخواهانه و بدون دریافت حقوق و مزایا است که تحسین مقامات قضایی را به دنبال داشته است.