د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 07:45

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در پاوه/گزارش تصویری

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی در پاوه/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفته معلم نمایشگاه طراحی و نقاشی هنرمند آلان رئوفی با حضور فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین در موزه مردم شناسی پاوه افتتاح شد. آلان رئوفی در خصوص برپایی این نمایشگاه به خبرنگار سلام پاوه گفت:هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقای هنر طراحی و نقاشی در […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت هفته معلم نمایشگاه طراحی و نقاشی هنرمند آلان رئوفی با حضور فرماندار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین در موزه مردم شناسی پاوه افتتاح شد.

آلان رئوفی در خصوص برپایی این نمایشگاه به خبرنگار سلام پاوه گفت:هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقای هنر طراحی و نقاشی در سطح منطقه و تداوم آن برای علاقه‌مندان به این رشته است.

وی افزود: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا برنامه‌ای را به نام «هر روز یک طراحی» شروع کردم و تصمیم گرفتم تا پایان این همه‌گیری آن را ادامه داده و در نهایت تصمیم بر این شد تا پایان سال ۱۴۰۰ به آن خاتمه دهم.

این هنرمند خوش ذوق از دشواری کار و نبود اسپانسر مالی برای حمایت از اقدام هنری افزود و اظهار داشت: تصمیم گرفتم که در نهایت نتیجه تلا‌شها‌یم در چند سال اخیر به چندصد اثر طراحی مستقیم از طبیعت و حدود یک هزار تمرین طراحی منجر به آن شد که  تعدادی از آثارم را در نمایشگاه‌های متعدد به دید عموم بگذارم.

در افتتاح این نمایشگاه دکتر اردشیر رستمی فرماندار پاوه با تمجید از این هنرمند بر حمایت همه جانبه از این هنرمند و همه هنرمندان شهر که به فعالیت تخصصی در رشته های هنر می پردازند تقدیر نمود.

گفتنی است این دومین نمایشگاه هنرمند آلان رئوفی می باشد که با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پاوه برما شده است.

علاقمندان میتوانند از امروز شنبه الی روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از این نمایشگاه واقع در موزه مردم شناسی واقع در سه راهی ارشاد اسلامی بازدید به عمل آورند.