چ 19 اردیبهشت 1403 ساعت 06:17

مسافرت ۲۱۶ هزار گردشگر به پاوه در تعطیلات عیدفطر

مسافرت ۲۱۶ هزار گردشگر به پاوه در تعطیلات عیدفطر

به گزارش سلام پاوه :سرپرست فرمانداری پاوه: در تعطیلات عید فطر ۲۱۶ هزار نفر در قالب میهمان و گردشگر به شهرستان پاوه سفر کردند. اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به آماده سازی ۱۱۰ مرکز اقامتی، گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی، خانه مسافر، مدارس و کمپ‌های اقامتی برای اسکان این مسافران […]

به گزارش سلام پاوه :سرپرست فرمانداری پاوه: در تعطیلات عید فطر ۲۱۶ هزار نفر در قالب میهمان و گردشگر به شهرستان پاوه سفر کردند.

اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه با اشاره به آماده سازی ۱۱۰ مرکز اقامتی، گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی، خانه مسافر، مدارس و کمپ‌های اقامتی برای اسکان این مسافران گفت:حدود ۶ هزار نفر گردشگر و مسافر در مراکز اقامتی پاوه اسکان داده شدند.

وی گفت: روستای تاریخی هجیج بیشترین آمار مربوط به بازدیدکنندگان را در این مدت به خود اختصاص داد و محور پاوه به نوسود نیز پرتردد‌ترین محور شهرستان در این مدت بود.

دکتر رستمی به ورود بیش از ۵۷ هزار دستگاه خودرو با اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه نیز خبر داد که فقط در محور پاوه به نوسود با توجه به هم مرز بودن با استان کردستان شاهد گردش ۳۵ هزار دستگاه خودرو بوده ایم.

گفتنی است با ثبت جهانی هورامان که شهرستان پاوه را نیز شامل می شود مسافران و گردشگران بیش از گذشته به این شهرستان سفر می کنند.