س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 02:19

شهروندان پاوه ای جنایات داعش را محکوم کردند+ عکس

شهروندان پاوه ای جنایات داعش را محکوم کردند+ عکس

به گزارش سلام پاوه : جمعی از شهروندان پاوه ای با تجمع در سراب هولی و راهپیمایی به طرف جاده کمربندی جنایات داعش را محکوم کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن دست نوشته هایی حاوی شعارهایی مرگ بر داعش ، و کوبانی تنها نیست به زبانهای انگلیسی ، […]

به گزارش سلام پاوه : جمعی از شهروندان پاوه ای با تجمع در سراب هولی و راهپیمایی به طرف جاده کمربندی جنایات داعش را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن دست نوشته هایی حاوی شعارهایی مرگ بر داعش ، و کوبانی تنها نیست به زبانهایتجمع در پاوه بر علیه داعش انگلیسی ، فارسی و کردی و هورامی جنایات گروه تروریستی داعش را برعلیه مردم مظلوم شهر کوبانی سوریه محکوم کردند.

مردم پاوه در این تجمع با فریادهایی با زبان محلی بر علیه داعش و آمریکا و همچنین شعار کوبانی تو تنها نیستی مسیر سراب هولی تا جاده گردشگری را طی نمودند و از مجامع بین المللی خواستند تا سریعا از جنایات بیشتر گروهک تروریستی داعش در شهر کوبانی سوریه ممانعت به عمل اورند.

تجمع کنندگان در پایان این مراسم با به آتش کشیدن پرچم داعش تنفر خود را از این گروهک ترویستی اعلام کردند.

داعش گروهکی تروریستی است که محصول امریکا و اسرائیل جنایتکار می باشد که با هدف بد نام کردن اسلام دست به جنایات گسترده زده است و امروز مردم اهل سنت شهر پاوه با اعلام انزجار از این گروهک تروریستی و حامیان ان از جوامع بین المللی خواستند که نگذارند مردم بی دفاع و مظلوم و کرد شهر کوبانی سوریه هم قربانی جنایات این گروهک تروریستی شوند.

تجمع بر علیه داعش

تجمع

تجمع شهروندا پاوه بر علیه داعش

تجمع 10

تجمع بر علیه داعش

تجمع 9

تجمع 5

تجمع 6

تجمع 8

2 پاسخ برای “شهروندان پاوه ای جنایات داعش را محکوم کردند+ عکس

  • بهاره در تاریخ مهر 17, 1393 گفت:

    کوبانی ته نیا نیه ن ایمه چی دوورو ده سه لاتمان نیه ن کاریشان په ی که رمه خوا یاوه رشان بو

  • عبدالباسد در تاریخ مهر 17, 1393 گفت:

    درود به شرفتون و ممنون از جناب مدير عزيز