د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 01:06

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف مردم پاوه

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف مردم پاوه

به گزارش سلام پاوه : اقشار مختلف مردم غیور و همیشه در صحنه پاوه امروز راس ساعت ۱۰ و سی دقیقه ، همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم راهپیمایی گرامیداشت روز جهانی قدس،صبح امروز همزمان با آخرین جمعه رمضان المبارک همزمان با سراسر میهن […]

به گزارش سلام پاوه : اقشار مختلف مردم غیور و همیشه در صحنه پاوه امروز راس ساعت ۱۰ و سی دقیقه ، همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مراسم راهپیمایی گرامیداشت روز جهانی قدس،صبح امروز همزمان با آخرین جمعه رمضان المبارک همزمان با سراسر میهن اسلامی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم خداجوی و روزه دار شهرستان پاوه برگزار شد.

مردم مرزدار و همیشه در صحنه پاوه که پیشاپیش خود امام جمعه ، فرماندار و نماینده مردم پاوه و اورامانات قرار داشتند از میدان شهدا تا مسجد جامع شهر پاوه با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایت رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

فرماندار پاوه در این مراسم گفت :روز جهانی قدس که به فرموده ی مقام معظم رهبری نماد برتری حق در برابر باطل است برتری عدل در مقابل ظلم است.
اردشیر رستمی با بیان اینکه روز قدس فقط روز فلسطین نیست،روز امت اسلامی است،روز مقابله با مستکبرین است اظهار داشت :روز قدس روز خنثی کردن توطئه های دشمنی است که در طول سالیان متمادی به دنبال حاکم کردن روح فراموشی بر مسئله ی قدس است.

وی افزود : اما مردم ایران اسلامی و مردم هوشمند و قهرمان و پر افتخار پاوه امروز با حضور خود تیری بر قلب این توطئه و بر قلب صهیونیسم و استکبار جهانی زدند.

فرماندار پاوه با تمجید از حضور پرشور مردم پاوه گفت :امروز به حضور گرم شما مردم مظلوم فلسطین خوشحال شدند که این آرمان روز به روز زنده تر میگردد. امروز روز دمیدن خون در رگ های امت اسلامی است که با جوشش خون در رگ های این امت روز به روز شاهد تضعیف و عقب نشینی صهیونیسم هستیم.

اردشیر رستمی  روز قدس را سرمشقی دانست که ملت ایران به جهان دادند،سرمشقی به نام الگوی مقاومت،الگویی که نه تنها در جهان اسلام بلکه در دل اروپا ثابت شد که هرقیامی که از روی حق باشد،از روی عدالت باشد ماندنی ایست و هر قیامی که از روی ظلم باشد محکوم به فنا خواهد بود.

وی با اشاره به آیه ۵ سوره قصص تاکید کرد :پیام روز قدس پیام پیروزی حق علیه باطل است،پیروزی انقلاب مستضعفین بر مستکبرین است

گفتنی است در این مراسم پرچم آمریکا و اسرائیل در حمایت از مردم فلسطین و انزاجار از رژیم کودک کش اسرائیل به آتش کشیده شد.

عکس : صهیب زربان