ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 18:14

حس مشارکت پذیری مردم پاوه کم نظیر است /پیگیر مصوبه ساماندهی کولبران هستیم

حس مشارکت پذیری مردم پاوه کم نظیر است /پیگیر مصوبه ساماندهی کولبران هستیم

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: بحث ساماندهی تجارت مرزی در دولت مطرح است که پیگیر این موضوع هستیم چون با ابلاغ آن خیلی از مشکلات کولبران این شهرستان حل می‌شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: صبح امروز نشست هماهنگی طرح رفع فقر مطلق در پاوه با حضور اعضا و نمایندگان موسسات خیریه […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: بحث ساماندهی تجارت مرزی در دولت مطرح است که پیگیر این موضوع هستیم چون با ابلاغ آن خیلی از مشکلات کولبران این شهرستان حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: صبح امروز نشست هماهنگی طرح رفع فقر مطلق در پاوه با حضور اعضا و نمایندگان موسسات خیریه شهرستان پاوه برگزار شد.

 فرماندار پاوه ؛در ابتدای سخنان خود با تاسی از آیات قرآن کریم به اهمیت و جایگاه خدمت به خلق خدا اشاره کرد و با بیان اینکه کار موسسات خیریه مقدس است افزود؛ عملکرد موسسات خیریه پاوه در راستای آیات الهی و باقیات و الصالحات برای اعضای این موسسه است‌.

 اردشیر رستمی گفت ؛اگر شهر پاوه به عنوان دومین شهر بدون گدا کشور معرفی شده است ،نشات گرفته از فرهنگ قناعت و عزت نفس بی نظیر مردم آن است.

 وی با اشاره به تعدد و کثرت موسسه های خیریه در شهرستان پاوه گفت ؛وجود این تعداد موسسه خیریه برگرفته از نیت خیر و فرهنگ قرآنی مردم این دیار است.

اردشیر رستمی مشارکت پذیری مردم پاوه را بی نظیر دانست و گفت؛ این مشارکت ثمره و نتیجه تدین و فرهنگ مردم است.

وی با تأکید بر ساماندهی موسسات خیریه، تصریح کرد: تمامی سازمان‌های مردم نهاد، پایگاه مقاومت بسیج و عوامل دخیل در این راستا باید محرومان شهرستان را به شکل نامحسوس شناسایی کنند تا در پالایش مشکلی پیش‌ نیاید و به نهادهای حمایتی معرفی شوند.

فرماندار پاوه در بخش دیگری از سخنانش گفت :استان کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که ۸۲ کیلومتر از آن مربوط به شهرستان پاوه است.

اردشیر رستمی به وجود ۴۳ روستای مرزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بحث ساماندهی تجارت مرزی در دولت مطرح است، البته ما هم پیگیر این موضوع هستیم چون با ابلاغ آن خیلی از مشکلات موجود حل می‌شود.