ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 22:23

۴ خانواده شهید روحانی در پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

۴ خانواده شهید روحانی در پاوه تجلیل شدند/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی سراسر کشور ۴ خانواده شهید روحانی پاوه با حضور مسئولان تجلیل شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :بمناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه کنگره بزرگ شهدای روحانی سراسر کشور با حضور امام جمعه پاوه حاج ماموستا ملا قادر قادری، مسئول نمایندگی ولی فقیه […]

به گزارش سلام پاوه : در آستانه برگزاری کنگره شهدای روحانی سراسر کشور ۴ خانواده شهید روحانی پاوه با حضور مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :بمناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه کنگره بزرگ شهدای روحانی سراسر کشور با حضور امام جمعه پاوه حاج ماموستا ملا قادر قادری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان حاج اقا جلیلیان، فرماندار پاوه دکتر اردشیر رستمی، سرهنگ مسعود دوستی فرمانده سپاه پاوه ، حاج اقا جعفری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پاوه و رئیس بنیاد شهید پاوه از چهار خانواده روحانی شهیدان محمد کوهی ، عبدالباقی رشیدی ، علی کیخسروی  و محمد علی سلیمی دیدار و از آنها تجلیل شد.

امام جمعه پاوه در این دیدار ها  تکریم مقام والای خانواده شهدا، و پیگیری امور خانواده‌های آنان از رسالت‌های مهم مسئولان دانست.

حاج ماموستا ملاقادر قادری قدردانی از خانواده شهدا را عمل بسیار پسندیده ای دانست و گفت: نباید ایثارگری این عزیزان فراموش گردد، حضور در منزل شهدا به نشانه قدردانی از خانواده های آنهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این دیدارها گفت: عظمت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

حاج اقا جلیلیان افزود: خانواده های شهدا از سرمایه های انقلاب اسلامی و پشتوانه این نظام مقدس اند و حقیقتاً خانواده ایثارگران هستند که این انقلاب را زنده نگه داشته اند.

فرماندار پاوه نیز با شکرگزاری درگاه خداوند بخاطر توفیق حضور در جمع این خانواده های شهید روحانی گفت :این دیدار و بازدید از خانواده های شهید با دیگر بازدیدها از این خانواده های معزز شهدا تفاوت ویژه دارد و آن این است که مقام معظم رهبری با نظر ایشان یک هدیه ، یک چفیه ای به رسم تبرک و تمثالی از این شهیدان را برای خانواده های این عزیزان هدیه کرده است و این توفیق حضور در ماه مبارک رمضان نیز شامل ما می شود.

اردشیر رستمی با بیان اینکه اجر شهید را خداوند متعال مشخص می کند گفت : در قرآن کریم اشاره شده است که شهدا زنده هستند و نزد پرودگار روزی میخورند و این زنده بودن روح شهید نشان این است که همواره نگاه و روح شهید همواره همراه مادر و فرزندان خانواده شهید است.

در ادامه فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنان مبسوطی به مقام شامخ شهدا و جایگاه والای انها از منظر قرآن کریم پرداخت.

خانواده های معظم شهدا نیز هر کدام به نوبه خود درد دلهای خود را در این دیدار ها مطرح و بیان کردند.

گفتنی است در این دیدارها چفیه متبرک مقام معظم رهبری و تمثال زیبای این شهیدان و هدایایی از سوی دفتر مقام معظم رهبری به همراه یک جلد قرآن و تسبیح و هدیه ای از سوی حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه به این خانواده های شهدای روحانی اهدا شد.