ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 07:22

فیلمبرداری فیلم نیمه بلند”هوگو “در پاوه به پایان رسید/اکران هوگو در مهرماه

فیلمبرداری فیلم نیمه بلند”هوگو “در پاوه به پایان رسید/اکران هوگو در مهرماه

به گزارش سلام پاوه : فیلمبرداری فیلم نیمه بلند هوگو با موضوعی زیست محیطی در ژانری ترسناک و مهیج به کارگردانی محمد خسروی در پاوه به پایان رسید. محمد خسروی کارگردان این فیلم به خبرنگار سلام پاوه گفت : فیلم نیمه بلند هوگو در فروردین ماه امسال کلید خورد و چند روز پیش تصویر برداری […]

به گزارش سلام پاوه : فیلمبرداری فیلم نیمه بلند هوگو با موضوعی زیست محیطی در ژانری ترسناک و مهیج به کارگردانی محمد خسروی در پاوه به پایان رسید.

محمد خسروی کارگردان این فیلم به خبرنگار سلام پاوه گفت : فیلم نیمه بلند هوگو در فروردین ماه امسال کلید خورد و چند روز پیش تصویر برداری این فیلم به پایان رسید.

وی با اشاره به نقش آفرینی هنرمندان در این فیلم گفت :دریا حاتمی، محمد خسروی ،میلاد خورشیدی، تینا محمدی و عطاالله یزدان بخش در این فیلم نیمه بلند به ایفای نقش پرداختند.

خسروی افزود :تصویر برداری این کار را عادل بابایی و منشی صحنه را سروه حسنی بر عهده داشته اند.

کارگردان فیلم هوگو با اشاره به داستان این فیلم گفت :این فیلم با موضوع محیط زیست است که فیلم داستان سگی اهلی به اسم هوگو را روایت می‌کند که پس از حمله یک سری خفاش به بیماری هاری مبتلا و به سگی وحشی و درنده تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این فیلم در مهر ماه سال جاری اکران می شود گفت : بخش اعظمی از فیلم با جلوه های ویژه ساخته میشود و همین امر باعث تاخیر در زمان پخش فیلم شده است که ان شاالله در مهر ماه امسال این فیلم پخش می شود.

این فیلم در مرحله تدوین و جلوه های ویژه قرار دارد و مهر ماه امسال آماده نمایش و پخش خواهد شد

گفتنی است محمد خسروی کارگردان اهل شهرستان پاوه دارای مدرک کارگردانی از انجمن سینما جوان امید نهاوند است که دو فیلم نیمه بلند سقف آرزوهای من و پاهای قرمز را قبل از این کارگردانی نموده است و این سومین اثر وی محسوب میشود.