ش 29 اردیبهشت 1403 ساعت 19:10

تقدیر انجمن ژیانه وه از کلاسهای قرآن مسجدحضرت عبدالله پاوه/عکس

تقدیر انجمن ژیانه وه از کلاسهای قرآن مسجدحضرت عبدالله پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه: جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه)در راستای اهداف خویش برای کمک به پرورش شهروند مفید از فعالین کلاس های قرآن مسجد حضرت عبدالله تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دبیر انجمن ژیانه وه با تاکید بر نقش کلاس های قران در تربیت نوجوانان گفت: معنویت و ارزشهای دینی مهمترین فاکتور […]

به گزارش سلام پاوه: جمعیت پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه)در راستای اهداف خویش برای کمک به پرورش شهروند مفید از فعالین کلاس های قرآن مسجد حضرت عبدالله تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: دبیر انجمن ژیانه وه با تاکید بر نقش کلاس های قران در تربیت نوجوانان گفت: معنویت و ارزشهای دینی مهمترین فاکتور در دوری از آسیب های اجتماعی از جمله دوری از مواد مخدر و سیگار و قلیان می باشد.

سعدی سپنجی افزود: با افزایش چنین کلاسهای در سطح مساجد پاوه می توان نشاط معنوی را در سطح شهر افزایش داده و باعث به وجود اوردن شهری به دور از اعتیاد باشیم.

در آخر جلسه با اهدای کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومان و جوایز دیگری از برگزار کنندگان کلاسهای قران و قرآن آموان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است کلاسهای قرآن در مسجد حضرت عبدالله توسط ماموستا بهروز عزیزی ،ماموستا آراس شفیعی ،ماموستا ایوب و خانم صفریو آموزش قرآن را برعهده دارند.

همچنین از اعضای انجمن ژیانه وه آقایان قاسم اسدی ،شاپور یوسفی ،مربوط محمدی، محمد ابراهیمی و سعدی سپنجی حضور داشتند.