د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:11

دانش آموزان برتر پاوه در حوزه تحقیق و پژوهش تجلیل شدند/ عکس

دانش آموزان برتر پاوه در حوزه تحقیق و پژوهش تجلیل شدند/ عکس

به گزارش سلام پاوه : در پایان دومین دوره ی فعالیت شورای پژوهشی مدرسه ی محمدزاهد ضیایی دانش آموزان برتر شهرستان پاوه در حوزه ی تحقیق و پژوهش تجلیل شدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی مراسمی با حضور مدیرآموزش و پرورش پاوه، کارشناسان اداری ،مدیر پژوهش سرای دانش آموزشی رشد پاوه ، عوامل […]

به گزارش سلام پاوه : در پایان دومین دوره ی فعالیت شورای پژوهشی مدرسه ی محمدزاهد ضیایی دانش آموزان برتر شهرستان پاوه در حوزه ی تحقیق و پژوهش تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طی مراسمی با حضور مدیرآموزش و پرورش پاوه، کارشناسان اداری ،مدیر پژوهش سرای دانش آموزشی رشد پاوه ، عوامل و آموزگاران دبستان ملا محمد زاهد ضیائی و نمایندگان انجمن اولیا دبستان ضیائی، از برگزیدگان دومین جشنواره علمی-پژوهشی دبستان ملا محمد ضیائی تقدیر به عمل آمد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در ابتدای این مراسم به اهمیت تقیق و پژوهش اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز تحقیق و پژوهش از ضروریاتی است که دانش آموزان باید از دوران ابتدایی با آن آشنا شوند ، چرا که در دوره ی کنونی مسائل و موضوعات بسیاری وجود دارند که لازم است به آنها پرداخته شود. فتاحی همچنین از بانیان شورای پژوهشی مدرسه ی ضیایی خانم یوسفی مدیر و دکتر ارکان امینی آموزگار این مدرسه تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه ی مراسم سعید احمدی مدیر پژوهشسرای رشد با اشاره به روشهای تحقیق و پژوهش در دوران ابتدایی دانش آموزان را به انجام تحقیق دعوت کرد و آمادگی پژوهشسرای رشد را در جهت کمک به دانش آموزان علاقه مند اعلام کرد.

لازم به ذکر است که این جشنواره در دوره دوم خود با همکاری مشترک شورای پژوهشی دبستان ملامحمد ضیائی و پژوهش سرای رشد پاوه در سطح شهر پاوه در سه زمینه نقاشی، پژوهش و فیلم با محوریت بازیهای بومی و محلی در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار گردیده بود.

طی این مراسم، به هیژا احمدی، آرون احمدی تبار و آتنا سواری از دبستان ضیائی و همچنین آیسا خالدی از دبستان سعدی به عنوان نفرات برگزیده، تندیس جشنواره اهدا گردید. همچنین به آرون رحمتی از دبستان شهید باباخاص، هونیا ازکات از دبستان فرهنگیان، هژیر احمدی و کاوان لطف الهی و هلیا رستمی از دبستان ضیائی به عنوان نفرات برتر، لوح تقدیر جشنواره اهدا گردید. لازم به ذکر است که به برگزیدگان و نفرات برتر علاوه بر تندیس و لوح تقدیر، جوایز نفیس نقدی نیز اهدا شد.