ش 08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:48

شهروند سخاوتمند پاوه ای برکت رمضان را با اهدای یک منزل مسکونی معنی کرد

شهروند سخاوتمند پاوه ای برکت رمضان را با اهدای یک منزل مسکونی معنی کرد

به گزارش سلام پاوه : شهروند نیکوکار پاوه ای باری دیگر در یک اقدام خیرخواهان برکت رمضان را در خانه ای دیگر، با سرپناهی از جنس انسانیت، معنی بخشید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : «مَثَلُ الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ کَمَثَلِ حَبَّهٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنابلَ فی‏ کُلِّ سُنْبُلَهٍ مِائَهُ حَبَّهٍ وَ اللَّهُ یُضاعِفُ […]

به گزارش سلام پاوه : شهروند نیکوکار پاوه ای باری دیگر در یک اقدام خیرخواهان برکت رمضان را در خانه ای دیگر، با سرپناهی از جنس انسانیت، معنی بخشید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : «مَثَلُ الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ کَمَثَلِ حَبَّهٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنابلَ فی‏ کُلِّ سُنْبُلَهٍ مِائَهُ حَبَّهٍ وَ اللَّهُ یُضاعِفُ لِمَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ » (آیه ۲۶۴ سوره بقره)

کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد (و شایستگی داشته باشد) دو یا چند برابر می کند و خدا (از نظر قدرت و رحمت) وسیع و (به همه چیز) داناست.

درد هنوز درد است و امروزه درد تا استخوان را می سوزاند چرا که در این مقطع زمانی هر گوشه از زندگی مردمان دیارمان را نگاه کنیم آه جانکاه دامن هر انسانی را فرا می‌گیرد و سخاوت معنی تازه ای را فریاد می زند و اما دیارمان از قدیم الایام علمدار معرفت و اصالت و سخاوت بوده و امروز باید مردم دیارمان به خود ببالن که به حرمت برکت ماه مبارک رمضان افرادی هنوز نفس اصالت و معرفت را در سقف هورامان احیا می کنند و امید را در ماوای همشهریشان دوباره منور می کنند بی شک کاک لایق ولدبیگی مردی از جنس اصالت و بخشندگی و مردانگی است. که انسانیت را به تمام معنای کلمه ابهت بخشید که مردمان هورامان با غرور دوباره و بارها فریاد بزنند که هنوز مردان شهر ما علمدار نیاکان سخاوتمند خود هستند و راهشان تا ابد ادامه دارد و به حق است که در دروازه شهر تندیسی از دستان خدایی این مردان که جلوه ای از برکت ماه خداست ساز کرد تا دروازه هورامان تابلویی از انسانیت را برای نظاره هر صاحب فکر و صاحب نظری گردد.

از خداوند منان خواستاریم به این خانواده(کاک لایق ولدبیگی) برکت به دستانشان ،قدرت به کانون خانواده اشان آرامش بخشد چرا که دل خانواده ای را نه تنها خوش کردند بلکه به شهری حرمت بخشیدند!

کاک لایق ولدبیگی از شهروندان خیر و نیکوکار شهرستان پاوه که بارها در پنهان و نهان و در راه خدا امورات خیرخواهانه و خداپسندانه اش را مردم لمس کرده اند این بار نیز با اهدای یک باب ساختمان به ارزش ریالی ۷۰۰ میلیون تومان سخاوتمندی خود را برای چندمین بار ثابت کرد تا به حرمت ماه مبارک رمضان در معنی واقعی کلمه برکت این ماه را با اهدای این خانه معنی بخشد.

این شهروند نیکوکار عصر روز گذشته با حضور جمعی از ماموستایان و معتمدین و ریش سفیدان پاوه شش دانگ یک باب منزل مسکونی را جهت رضای خداوند و حل مشکل یکی از همشهریان شریف این دیار اهدا کرد.

گفتنی است در این مراسم ماموستا ملااکرم سابقی، آقای عبدالکریم فرهادی ماموستا ملا بهروز عزیزی،شیخ شهاب الدین خالصی و حاج محمد رشید حسامی ، حاج فایق عبدالله زاده طی سخنان کوتاهی ضمن ارج نهادن این حرکت الهی برای کاک لایق ولدبیگی افزایش مال بیشتر ، سلامتی و عاقبت خیری و دعای خیر کردند.

 

یک پاسخ برای “شهروند سخاوتمند پاوه ای برکت رمضان را با اهدای یک منزل مسکونی معنی کرد

  • امین در تاریخ فروردین 26, 1401 گفت:

    خدا نمونشو زیاد کنه