د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 06:19

هشت زندانی منطقه اورامانات آزاد می شوند/۷۲ خانوار تحت پوشش عیدی گرفتند

هشت زندانی منطقه اورامانات آزاد می شوند/۷۲ خانوار تحت پوشش عیدی گرفتند

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن زندان اورامانات و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه از فراهم شدن مقدمات آزادی هشت زندانی جرائم غیر عمد اورامانات به همت خیرین خبر دادند. مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در گفتگو با سلام پاوه گفت: در آستانه سال نو و با همت نیکوکاران […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل انجمن زندان اورامانات و دادستان دادسرای عمومی و انقلاب پاوه از فراهم شدن مقدمات آزادی هشت زندانی جرائم غیر عمد اورامانات به همت خیرین خبر دادند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در گفتگو با سلام پاوه گفت: در آستانه سال نو و با همت نیکوکاران و خیرین نیک اندیش هشت زندانی منطقه اورامانات که به دلیل جرایم غیر عمد در زندانهای پاوه و کرمانشاه محبوس هستند آزاد می شوند.

جلیل علیزاده افزود: در پی بازدید مسئولان قضایی شهرستان پاوه از زندان این شهرستان و گفت و گوی صمیمانه و چهره به چهره با زندانیان مقدمات آزادی این افراد فراهم شده است.

وی ادامه داد: در این بازدید ضمن بازدید به مناسبت جشن نیمه شعبان ، از قسمت‌های اشتغال ، فرهنگی و کتابخانه زندان نیز بازدید و پس از بررسی پرونده ها افراد گرفتار در زندان ، به هر کدام از زندانیان نیازمند مبلغ ۲ میلیون ریال اهدا شد.

مدیر عامل انجمن زندان پاوه و اورامانات اظهار داشت: در ادامه این بازدید انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات از محل کمک اهدایی خیرین، به تمام ۷۲ خانواده زندانیان تحت پوشش ، کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی و بسته معیشتی اهدا کرد.

جلیل علیزاده اضافه کرد: مسئولین قضایی در بازدید از واحد اشتغال زندان ، ضمن ستودن این امر مهم از ادامه و ارتقای آن در راستای اوقات فراغت، ایجاد درآمد برای زندانیان و خانواده آنان و فراگیری مهارت برای بعد از آزادی آنان، حمایت و بر تشویق زندانیان در این راستا تاکید کردند.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب پاوه و مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان ضمن قدردانی از همت والای خیرین ، از رهنمودها و حمایت‌های بی دریغ و همیشگی حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه و تلاش و زحمات معتمدین و دلسوزان منطقه در راستای پیگیری و کمک به خانوادهای زندانیان نیازمند تقدیر کردند.

در این بازدید حبیبی رئیس دادگستری، صحرایی دادستان شهرستان ، سیف دادیار شعبه اول دادسرا و علیزاده مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان این شهرستان حضور داشتند.