ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 21:11

کتاب ذهن، آگاهی و سعادت اثر بانوی اوراماناتی منتشر شد

کتاب ذهن، آگاهی و سعادت اثر بانوی اوراماناتی منتشر شد

به گزارش سلام پاوه : کتاب ذهن، آگاهی و سعادت به قلم هنرمند روانسری خانم مهناز بهرامی و جناب آقای پروفسور جواد منتظمی از سوی انتشارات تریفه چاپ و منتشر شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :کتاب ذهن، آگاهی و سعادت به قلم هنرمند روانسری خانم مهناز بهرامی و جناب آقای پروفسور جواد منتظمی از […]

به گزارش سلام پاوه : کتاب ذهن، آگاهی و سعادت به قلم هنرمند روانسری خانم مهناز بهرامی و جناب آقای پروفسور جواد منتظمی از سوی انتشارات تریفه چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :کتاب ذهن، آگاهی و سعادت به قلم هنرمند روانسری خانم مهناز بهرامی و جناب آقای پروفسور جواد منتظمی از سوی انتشارات تریفه چاپ و منتشر شد.

مهناز بهرامی در گفتگو با اردشیر اردلان – روزنامه نگار گفت : این کتاب دو جلد است که جلد اول آن به چاپ رسید و در دسترس عموم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است و جلد دوم آن به امید خدا فصل بهار به چاپ خواهد رسید. در جلد اول درمورد قانون جذب، کارکرد قانون جذب در زندگی، ذهن و شناخت آن، کارکرد ذهن، ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه، مدیریت ذهن، تاثیرات افکار منفی و تصاویر منفی روی جسم و روح و انواع بیماری های نشات گرفته از آن توضیح داده شده است.

وی در ادامه از روند انتشار این کتاب صحبت کرد و افزود : حدود یک سال روی کتاب کار کردیم و هر لحظه نوشتن آن همراه با لذت وحس خوب بود و انگیزه زیادی برای نوشتن کتاب داشتیم چون قصد و نیت ما کمک کردن به انسان ها بود و به یاری خداوند کار کتاب به بهترین نحو به اتمام رسید.

که به دوستان پیشنهادمی کنم تا جایی که برایشان امکانپذیر است، کتابخوانی را گسترش بدهند. چون ما از طریق کتاب خواندن آگاه تر خواهیم شد و از آگاهی به تکامل میرسیم که هم میتوانیم به خود و هم به جامعه کمک به سزایی داشته باشیم.

مهناز بهرامی با اشاره به همکاری انتشارات تریفه روانسر تحت مدیریت جناب آقای مولود مصطفایی، طراحی جلد توسط جناب آقای جلیل محمدی و همیاری جناب آقای ایرج احمدی و خانم ژیلا ارسر در امر ویرایش کتاب و همراهی جناب آقای جلیل کریمی تدوینگر و فیلمبردار توانمند استان کرمانشاه که در ساخت تیزر و تهیه عکس تقبل زحمت کردند، آنان را شایسته تقدیر و تشکر دانست و در خصوص انگیزه انتشار این کتاب تشریح کردند: درسال۱۳۹۹ با دعوت رسمی از جناب آقای پروفسور جواد منتظمی مدرس بین المللی قانون جذب، به تیم آمانج فعالیت خود را گسترده تر کردیم، پروفسورمنتظمی محقق، پژوهشگر، استاد دانشگاه، مدرس توسعه فردی و مقیم کشورآلمان هستند، در راستای اهدافمان با پروفسور منتظمی تصمیم گرفتیم کتابی در رابطه با ذهن و آگاهی بنویسیم چون به این نتیجه رسیدیم که اکثر مردم از ذهن و ضمیر ناخوداگاه خود و کارکرد آن اطلاعات کافی ندارند و نمی دانند کارکرد ذهن چیست؟ و چطور می توان از قدرت ذهن برای زندگی بهتراستفاده کرد.

مهناز بهرامی خاطر نشان کرد: درسال۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه روان درمانگری با روش ایموشن کدوبادی کد وکارروی بیماری های جسمی، روحی و ذهنی شروع کردم و توانستم با این علم قوی بیماریهای زیادی را ازجمله افسردگی ها، ترک اعتیاد، ترک سیگار ،اغلب بیماریهای جسمی …. درمان کنم.

لازم به ذکر است: مهناز بهرامی مدیر و موسس گروه تحقیقاتی آمانج، نقاش، مدرس دوره های ایموشن کدوبادی کد(EFT) هواپونوپونو، با سابقه ده سال درمانگری روی بیماریهای جسمی، روحی و ذهنی باروش بادی کد است.

کتاب ذهن ، آگاهی و سعادت در ۱۷۰ صفحه و با قیمت ۸۰ هزار تومان از طریق پیج اینستاگرامamanj_223@ ایشان و یا با تماس با شماره ۰۹۱۸۷۲۳۲۱۴۲ قابل تهیه است.

15 پاسخ برای “کتاب ذهن، آگاهی و سعادت اثر بانوی اوراماناتی منتشر شد

  • حسن رادنیا در تاریخ بهمن 19, 1401 گفت:

    کتاب خیلی خوبی بود .‌ ذهن آگاهی و سعادت

  • ناشناس در تاریخ بهمن 18, 1401 گفت:

    عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت سپاسگزارم از سایت خوب شما

  • ناشناس در تاریخ بهمن 15, 1401 گفت:

    عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت درود بر شما

  • احمد سعادتی در تاریخ بهمن 15, 1401 گفت:

    با سلام‌ . کتاب ذهن آگاهی و سعادت بهترین کتابی بود که بنده مطالعه کردم در خصوص روانشناسی و قانون جذب . سپاسگزارم

  • ناشناس در تاریخ دی 8, 1401 گفت:

    عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت

  • سمیرا کریمی در تاریخ دی 8, 1401 گفت:

    عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت . سپاسگزارم از اطالع رسانی

  • سمیرا کریمی در تاریخ دی 8, 1401 گفت:

    عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت

  • مریم رمضانی در تاریخ آذر 28, 1401 گفت:

    با عرض سلام و احترام . کتاب ذهن آگاهی و سعادت بهترین کتابی بود که مطالعه کردم در خصوص روانشناسی و قانون جذب . درود بر شما موفق و پیروز باشید

  • آزیتا کرمیان در تاریخ آذر 26, 1401 گفت:

    کتاب ذهن آگاهی و سعادت عالی بود

  • نسیرین تیموری در تاریخ آذر 26, 1401 گفت:

    کتاب بسیار خوبی بود تشکر از شما

  • ناشناس در تاریخ آذر 25, 1401 گفت:

    کتاب بسیار خوب و ارزشمندی بود تشکر و سپاس از جناب آقای پروفسور جواد منتظمی مدرس بین المللی قانون جذب .

  • اصغر تیموری در تاریخ آذر 22, 1401 گفت:

    تشکر و سپاس فراوان از کتاب بسیار ارزشمند سایت خوب شما . کتاب ذهن ، آگاهی ، و سعادت . درود بر شما خدا قوت

  • ناشناس در تاریخ آذر 22, 1401 گفت:

    عالی بود کتاب بسیار ارزشمند ذهن آگاهی و سعادت . درود بر شما

  • ناشناس در تاریخ فروردین 3, 1401 گفت:

    فوق العاده عالی بود کتاب ذهن آگاهی و سعادت

  • ناشناس در تاریخ فروردین 3, 1401 گفت:

    تبریک و تهنیت عرض میکنم خدمت شما خانم بهرامی مدیریت محترم گروه تحقیقاتی آمانج ، فوق العاده عالی و آموزنده بود این کتاب ، برای شما و همکاران محترم شما آرزوی سربلندی دارم .