ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 21:59

«دکتر اردشیر رستمی »رسما سکاندار فرمانداری پاوه شد/ گزارش تصویری

«دکتر اردشیر رستمی »رسما سکاندار فرمانداری پاوه شد/ گزارش تصویری

 به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه دکتر اردشیر رستمی رسما به عنوان فرماندار پاوه منصوب و معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه ، حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ، معاون سیاسی […]

 به گزارش سلام پاوه : طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه دکتر اردشیر رستمی رسما به عنوان فرماندار پاوه منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : عصر روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه ، حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ، معاون سیاسی استانداری کرمانشاه ، اعضای شورای تامین و اداری پاوه ، اصحاب رسانه مراسم تودیع و معارفه فرماندار پاوه برگزار شد.

«بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه در نشست تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پاوه اظهار داشت: شهرستان پاوه مردمی دین دار و روشنفکر دار که با توجه به حضور علمای دینی نسبت به دیگر شهرهای کشور متمایز است.

وی مردم پاوه را ایثارگر و مقاوم خطاب کرد و گفت: پاوه ای ها از همان ابتدای انقلاب با ایستادگی در مقابل ضد انقلاب و رشادت به خوبی از جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

شهرستان پاوه برای ما اهمیت دارد

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اهمیت شهرستان پاوه برای کرمانشاه نخستین فرماندار دولت جدید در استان‌ را در این شهرستان منصوب کردیم.

امیری مقدم با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم گفت: تمام مدیران باید خادم مردم باشند و در عمل بهترین خدمات به هم میهنان‌ ارایه دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌ رسانی جمهوری اسلامی ایران در مناطق محروم قابل توجه است، اظهار داشت: امروز۱۰۰درصد شهرنشینان و ۹۸ درصد روستا نشینان شهرستان پاوه از نعمت گاز بهره می برند و تلاش می کنیم این آمار در دولت جدید به صد درصد برسد.

باوجود تحریم خدمات خوبی ارائه شده است

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا ما تحریم بودیم اما با وجود تحریم ها و مشکلات خدمات شایسته ای به مردم داده‌ شده است.

امیری مقدم گفت: ما امروز نیاز داریم که با وحدت و برادری تحت فرمان مقام معظم رهبری تلاش کنیم که جمهوری اسلامی ایران‌ همچنان سربلند باشند ‌و به سمت‌ پیشرفت حرکت کند.

وی تصریح کرد: اگر مدیران گذشته به صورت کامل به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش‌ می کردند، پیشرفت های بیشتری در مسیر توسعه کشور ایجاد می‌ شد.

توان نظامی جمهوری اسلامی در دنیا زبانزد است

استاندار کرمانشاه با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز توان نظامی جمهوری اسلامی ایران در جهان زبانزد است و باید به همان شکلی که در بحث نظامی پیشرفت کردیم در دیگر بخش ها نیز در جهان بدرخشیم.

امیری مقدم گفت: در هشت سال گذشته مردم صدمات بسیاری‌ دیدند و فشارهای اقتصادی بسیاری بر آنان وارد شد؛ مدیران در این مدت فرصت ها را به خوبی درک‌ نکردند و ما آنها را از دست دادیم.

وی خطاب به فرماندار جدید پاوه گفت: امروز مدال افتخار خدمت‌رسانی در دولت آیت الله رییسی بر گردن شما است از این رو باید از تمام فرصت ها برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنید.

استاندار کرمانشاه خطاب به دیگر مدیران نیز گفت: باید فعالیت مدیران استان بیشتر از گذشته شود و با رویکرد تحول گرا زمینه پیشرفت استان را فراهم کنند.

برای رسمی شدن مرزهای پاوه با عراق مذاکره می کنیم

امیری مقدم در بخش دیگری از صحبت های‌ خود با اشاره به موقعیت مرزی پاوه اظهار داشت: به زودی با طرف عراقی دیدار و برای رسمی کردن مرزهای شهرستان پاوه با این‌ مسولان این کشور مذاکره خواهیم کرد.

وی در رابطه با موضوع کوله بری نیز گفت: به زودی نشست هایی در رابطه با کوله بری‌ برگزار خواهیم کرد تا مشکلات این بخش برطرف شود.

استاندار کرمانشاه افزود: اکنون سوخت به صورت‌ قاچاق‌ از کشور خارج می شود که باید ترتیبی اتخاذ شود که سود فروش سوخت به جیب مرز نشینان برود.

امیری مقدم همچنین در رابطه با تبدیل شدن شهرستان پاوه به فرمانداری ویژه گفت: تبدیل شدن پاوه به شهرستان ویژه حق مردم منطقه است و ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می گیریم.

وی با تاکید بر موقعیت آفرینی برای مدیران جوان گفت: باید فرصت را برای مدیران جوان ایجاد کنیم زیرا آینده کشور در اختیار جوانان است و آنان باید برای مسوولیت خود تجربه به دست آورند.

در پایان این مراسم از زحمات «جلیل بالایی» تقدیر و دکتر اردشیر رستمی رسما سکاندار فرمانداری پاوه شد.

گفتنی است پیش از این «جلیل بالایی» از تیرماه سال جاری به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه تاکنون فعالیت دارد.

دکتر «اردشیر رستمی» متولد سال ۱۳۵۳ سرپل ذهاب دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق جزا از دانشگاه خوارزمی تهران و از نیروهای با سابقه و با تجربه استانداری کرمانشاه با ۲۷ سال سابقه کاری است.

فرمانداری شهرستان گیلانغرب، بخشدار مرکزی قصرشیرین، مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملکی استان کرمانشاه، مشاور حقوقی استانداران کرمانشاه، مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه، مدرس دانشگاه های استان بخشی از فعالیت و سابقه کاری «اردشیر رستمی» سرپرست فرمانداری پاوه است.

تدوین و چاپ ۲ کتاب فقهی و حقوقی، چاپ سه مقاله ISI با موضوعات حقوقی، چاپ ۶ مقاله داخلی و بین المللی در ایران و کشورهای مختلف و چاپ ۲ مقاله در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری در رشته حقوق از جمله سوابق علمی دکتر رستمی است.

لازم به ذکر است این اولین انتصاب در سطح فرمانداران استان کرمانشاه بعد از انتصاب «بهمن امیری مقدم» به عنوان استاندار است.

 

 

 

 

 

یک پاسخ برای “«دکتر اردشیر رستمی »رسما سکاندار فرمانداری پاوه شد/ گزارش تصویری

  • شهروند پاوه در تاریخ اسفند 17, 1400 گفت:

    تشکر از آقای بالای عزیز که انصافا در این مدت کوتاه کارهای خوبی برای شهرستان انجام دادند و تبریک به آقای رستمی

    احداث ایستگاه هواشناسی سینوپتیک و مشکل کانالهای رادیو و تلویزیونی دیجیتال پاوه را بی زحمت علی الحساب در اولویت کارهاتون قرار بدین
    ممنون