ی 30 اردیبهشت 1403 ساعت 12:04

دوری باطل تا چرخه ای بدون استراتژی؛تاملی بر مطالبات نماینده اورامانات

دوری باطل تا چرخه ای بدون استراتژی؛تاملی بر مطالبات نماینده اورامانات

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در پایین این متن بخشی از پیشنهادات مطرح شده در جلسه آرش لهونی با وزیر نیرو آمده است. آنقدر مطالبات زیاد بودند که ادامه اش را خودتان می توانید در کانال نماینده مطالعه کنید.اما نکته جالب توجه مطالعه ادامه مطالبات نماینده نیست. با خواندن چند مورد اول می شود درک […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : در پایین این متن بخشی از پیشنهادات مطرح شده در جلسه آرش لهونی با وزیر نیرو آمده است. آنقدر مطالبات زیاد بودند که ادامه اش را خودتان می توانید در کانال نماینده مطالعه کنید.اما نکته جالب توجه مطالعه ادامه مطالبات نماینده نیست. با خواندن چند مورد اول می شود درک کرد که وزیر نیرو سهل است رئیس جمهور آمریکا هم نمی تواند این پیشنهادات را انجام دهد.

از وودی آلن، سینماگر مشهور، لطیفه‌ای بامزه نقل می‌کنند؛ «کسی پیش روان‌پزشک می‌رود و می‌گوید، برادرش دیوانه است و خودش را مرغ تصور می‎کند. دکتر از او می‌پرسد، پس چرا او را برای درمان در بیمارستان بستری نمی‌کند. طرف پاسخ می‌دهد که خیلی مایل است این کار را بکند، ولی به تخم‌مرغ‌هایش احتیاج دارد!» حرف این است که گاهی شاید کل قضیه «اشتباه» است، ولی نمی‌توان از آن صرف‌نظر کرد و باید ادامه داد.

مصوبه مرز شوشمی و شیخ صله و سازان ، ساماندهی تجارت مرزنشینان ، شروع و آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی روانسر که به محض اجرا شدن در موردش خواهم نوشت و …‌این چند هفته مرتب جلسات نماینده را رصد می کردم. شاید حکایت داستان وودی آلن اتفاق افتاده و نماینده خودش و حتی وزیر نیرو و نفت و ..‌. هم به این مطالبات متعدد و خارج از توان دولت و سیستم در این چند صباح مانده به پایان نمایندگی اعتقادی نداشته باشند اما بازهم ادامه می دهند❗️.

اما در افکار عمومی نگفته پیداست که استقبال چندانی از این اقدامات نمی شود و هر چقدر هم نماینده و نزدیکان بر نشر اخبار و اقدامات پافشاری می کنند باز هم افکار عمومی متقاعد نمی شود انگار که جامعه درک کرده که در این سلسله جلسات و نشست ها ؛ راهکار مشخص اجرایی مطرح نمی شود و دور همی ها به شعار می گذرد.

از خطاها و کمبودها که بگذریم آنقدر فضای روانی حاکم بر جامعه اورامانات بر ضد نمایندگان ادواری مجلس است که با هزار خبر و شایعه و نشست و دفاع و سرسختی و حتی بسیج رسانه های موافق و مخالف و نشر هر روزه جلسات و جدیدا پاراف های شبانه نماینده برای استخدام اهالی و ساکنین منطقه هم دیگر نمی توان کاری کرد چرا که در عمل هیچ کاری انجام نشده است.

سرپا نگه داشتن مصنوعی یک فرد توسط حامیانش ره به جایی نمی برد و متاسفانه آرش لهونی هم در دوری باطل و چرخه ای بدون استراتژی مشخص به منظور توسعه اورامانات؛ همچون نمایندگان سابق گرفتار شده است.شاید جامعه اورامانات درک نموده که تاکنون ؛ نماینده شدن در این منطقه دور افتاده یعنی تامین منافع افراد و حلقه ی نزدیکان و جابجایی پست های کلیدی و غیر کلیدی و لاغیر و توسعه و دغدغه مندی هیچ نقش و جایگاهی در تفکر نمایندگان ندارد. هر چند در این باب نگارنده به باندبازی و براندازی و ..‌. در نماینده فعلی مشکوک است و خوشبختانه از دیدگاه بنده و متاسفانه از دیدگاه محرمان و مقربان ؛ در این قافله هم نماینده نمره قابل قبولی نگرفته است.

یک پاسخ برای “دوری باطل تا چرخه ای بدون استراتژی؛تاملی بر مطالبات نماینده اورامانات

  • فرهنگی در تاریخ اسفند 15, 1400 گفت:

    آفرین و هزاران آفرین بر شما باد
    تامین منافع افراد و حلقه ی نزدیکان و جابجایی پست ها و لاغیر و توسعه و دغدغه مندی هیچ نقش و جایگاهی در تفکر نمایندگان ندارد
    نه تنها نمره قبولی نمی گیرد ،بلکه ….