د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 15:48

پرسنل آبفای پاوه نیز چند ماه حقوق نگرفته اند!؟/ لزوم حمایت فوری شرکت آبفای استان و رفع مشکل

پرسنل آبفای پاوه نیز چند ماه حقوق نگرفته اند!؟/ لزوم حمایت فوری شرکت آبفای استان و رفع مشکل

به گزارش سلام پاوه : شنیده ها حاکی از آن است بعد از پرسنل شهرداری نودشه که بیش از ۸ ماه است حقوق نگرفته اند. پرسنل و کارگران آبفای شهرستان پاوه نیز بیش از ۳ ماه است حقوق نگرفته اند و در وضعیت بسیار بد معیشتی قرار دارند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طرح […]

به گزارش سلام پاوه : شنیده ها حاکی از آن است بعد از پرسنل شهرداری نودشه که بیش از ۸ ماه است حقوق نگرفته اند. پرسنل و کارگران آبفای شهرستان پاوه نیز بیش از ۳ ماه است حقوق نگرفته اند و در وضعیت بسیار بد معیشتی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : طرح خودگردانی مالی اداره آب و فاضلاب در سال ۱۳۹۹ ابلاغ و اجرا گردید که بر اساس آن ادارات شهرستان موظف به تامین هزینه های جاری خود از جمله حقوق پرسنل می باشند.

 در شهرستان پاوه در دو سال اخیر بدلیل بارش کم و قطع آب در شهر و روستاهای تحت پوشش شهرستان پاوه امکان فروش آب و کسب درآمد لازم وجود نداشت همچنین شهرهای تحت پوشش شهرستان پاوه شامل نوسود، نودشه، باینگان و بانه وره بدلیل کمبود آب درآمد چندانی نداشته اند.

موارد فوق و عوامل دیگر باعث فاصله گرفتن درآمد و هزینه های آبفای پاوه گردید که می بایست در جهت جبران آنها مورد حمایت شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد که متاسفانه آنچنان لازم بوده این امر انجام نگرفته است.

بر اساس اخبار واصله به سلام پاوه شنیده ها حاکی از آن است پرداخت حقوق پرسنل آبفای پاوه با تاخیر قابل توجه صورت میگیرد به طوری که این نیرو ها بخشی از حقوق آبان ماه کل حقوق آذر و دی ماه خود را تا این تاریخ دریافت نکرده اند و این موضوع به چالش بزرگی در معشیت خانوادگی آن ها گردیده است.

ادامه این روند علاوه بر ایجاد اختلال در روند خدمات رسانی بدلیل مشکلات مالی  در شهرستان می گردد بلکه باعث کاهش انگیزه در پرسنل و نیرو های آبفا می شود . مسئولین شهرستان و استان به این موضوع واقفند و در جریان این امر میباشند ولی متاسفانه اقدام عملی و موثری در این خصوص صورت نگرفته است.

انتظار می رود شرکت آبفای استان با حمایت فوری از آبفای پاوه و رفع مشکل پرداخت حقوق پرسنل و کارگران این اداره حساس در این شهرستان مرزی بر طرح خودگردانی مالی این اداره نیز بازنگری و یا تجدید نظری داشته باشد یا اینکه راه کار علمی و عملی تر و بهتری را جایگزین کند. میطلبد مدیرعامل محترم و مسئولین آبفای استان در این باره شفاف سازی کرده و به رفع مشکلات این پرسنل خدوم که در این وضعیت بد اقتصادی و اوج گرفتن کرونا با آن روبرو هستند حل کنند.