د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 06:24

مرگ یک «سیمبان»در حادثه برق گرفتگی پاوه

مرگ یک «سیمبان»در حادثه برق گرفتگی پاوه

به گزارش سلام پاوه : در حادثه مرگبار برق گرفتگی در پاوه یک سیمبان جوان شرکت توزیع برق جانش را از دست داد و یک نفر دیگر دچار جراحات شدید شد. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ ساعتی پیش یک سیمبان جوان شرکت توزیع برق به نام «مهدی حسینی» ۳۰ ساله […]

به گزارش سلام پاوه : در حادثه مرگبار برق گرفتگی در پاوه یک سیمبان جوان شرکت توزیع برق جانش را از دست داد و یک نفر دیگر دچار جراحات شدید شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت؛ ساعتی پیش یک سیمبان جوان شرکت توزیع برق به نام «مهدی حسینی» ۳۰ ساله در حین انجام وظیفه در منطقه مسکن مهر تپه کوله پاوه دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد.

این منبع آگاه افزود: این سیمبان اصالتا اهل شهرستان جوانرود است که حین انجام کار در ارتفاع تیرک برق در منطقه مسکن مهر تپه کوله پاوه دچار حادثه برق گرفتگی شده و با نهایت تاسف جانش را از دست داد.

این منبع ادامه داد و گفت: در این حادثه برق گرفتگی متاسفانه یک سیمبان دیگر به نام (عزت الله )بدلیل سقوط از ارتفاع دچار جراحت شدید شده است که به بیمارستان قدس پاوه منتقل شده است .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :ضمن ابراز تسلیت به خانواده و مردم عزیز اورامانات برای این مرحوم غفران و بخشش پروردگار و برای بازماندگانش صبر و پاداش حضرت حق را خواهانیم. امیدواریم دیگر همکار این عزیز نیز خداوند شفای عاجل دهد.

یک پاسخ برای “مرگ یک «سیمبان»در حادثه برق گرفتگی پاوه

  • ناشناس در تاریخ بهمن 21, 1400 گفت:

    خداوند ایشان را مورد رحمت فراوان خود قرار دهند و همکار دیگر را مورد شفا قرار دهند