د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 01:13

مادر آمد …/آزادی بانوی زندانی به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات

مادر آمد …/آزادی بانوی زندانی به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات

به گزارش سلام پاوه؛مادر اوراماناتی آمد و فرزند ۵ ساله اش را بعد از روزها تحمل زندان در آغوش گرفت.این حکایت زندگی مادر مهربان و خواهر دلسوزی است که وفاداری و مردانگی می کند، اما سر از گوشه زندان در می آورد. مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در این خصوص به […]

به گزارش سلام پاوه؛مادر اوراماناتی آمد و فرزند ۵ ساله اش را بعد از روزها تحمل زندان در آغوش گرفت.این حکایت زندگی مادر مهربان و خواهر دلسوزی است که وفاداری و مردانگی می کند، اما سر از گوشه زندان در می آورد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت: با پیگیری این انجمن و همت والای خیرین ، بانوی اوراماناتی که ضمانت بدهی یکی از بستگان و نزدیکان درجه یک خود را متقبل می شود و از پرداخت آن عاجز می ماند، راهی زندان نسوان کرمانشاه شد.

جلیل علیزاده افزود: با اطلاع از موضوع ، بلافاصله جشن کوچک گلریزانی برگزار و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری و به حساب زندان کرمانشاه واریز و این بانوی ساکن یکی از شهرهای اورامانات به کانون گرم خانواده بازگشت.

وی از حمایت و همراهی ماموستا اکرم سابقی برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه تقدیر کرد و گفت: دادستان عمومی و انقلاب پاوه نیز حمایت ویژه ای از انجمن دارند که تحولی بزرگ در فعالیت های انجمن صورت گرفته که قابل امتنان است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات اظهار داشت: انجمن برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد وکمک به خانواده زندانیان نیازمند ، همواره چشم به راه مساعدت خیرین نیک اندیش است.

گفتنی است به همت خیرین و انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد پاوه و اورامانات از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ۱۴ نفر از زندانیان مالی و غیرعمد از زندان آزاد شده اند.