د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:41

زمستان پر برف پاوه از دریچه دوربین نوزاد قادری

زمستان پر برف پاوه از دریچه دوربین نوزاد قادری

به گزارش سلام پاوه : از روز دوشنبه گذشته شاهد بارش سنگین برف در شهرستان پاوه بودیم تا جایی که در نقاطی در داخل شهر شاهد بارش یک متر و نیم برف و در ارتفاعات و گردنه های برف گیر شاهد بارش چندین متر (۵ الی ۶ متر ) و حتی بیشتر بوده ایم.   […]

به گزارش سلام پاوه : از روز دوشنبه گذشته شاهد بارش سنگین برف در شهرستان پاوه بودیم تا جایی که در نقاطی در داخل شهر شاهد بارش یک متر و نیم برف و در ارتفاعات و گردنه های برف گیر شاهد بارش چندین متر (۵ الی ۶ متر ) و حتی بیشتر بوده ایم.

 

تصاویری از بارش برف نو در شهر زیبای پاوه از دریچه دوربین عکاس خوش ذوق پاوه آقای نوزاد قادری

 

 

 

یک پاسخ برای “زمستان پر برف پاوه از دریچه دوربین نوزاد قادری

  • Sam در تاریخ بهمن 12, 1400 گفت:

    سالها قبل به پاوه رفته بودم و حقیقتا زیبا بود، با ساختمانهای ملکانی و خیابانهای طبقاتی و طبیعتی عالی.
    متاسفانه امسال هم به امید دیدن شهر پاوه به پیشنهاد من و همراه چند خانواده از تهران به پاوه رفتیم. جاده میان کرمانشاه پاوه بسیار خوب و سر سبز و بکر بود، اما وقتی به شهر پاوه رسیدیم ، آنچه را که میدیدم باور نمیکردم! آپارتمانها مانند آفت کل شهر را گرفته بود و از آنشهر زیبا با ساختمانهای یکدست و زیبا تغریبا خبری نبود! در کوچه و خیابانهای باریک و قدیمی بدون رعایت کوچکترین مسائل ایمنی شهرسازی، همه جا خانه های قدیمی را تبدیل به ساختمانهای ۴-۵ طبقه کرده بودند و یا در حال تخریب و ساخت و ساز بودند.
    شهر هزار ماسوله تبدیل به شهر هزارا آپارتمان شده بود . ظاهرا دلالان غیر محلی و متفعت طلبان خانه های قدیمی را خریداری کرده و تبدیل به آپارتمان چند طبقه مسکونی میکنند و در نهایت با دادن مبلغی جریمه واحدها را بفروش میرسانند! اما در شهرهای نوسود و نودشه اینطور نبود و بافت سکتی چند صد ساله را بتوبی حفظ کرده اند. در چند روزی که در آن منطقه بودیم در نوسود و نودشه اقامت کردیم. از زیبائی طبیعت اطراف پاوه و جاده نوسود و نودشه خاطرات زیادی برایمان ماند. اما حقیقتا دلمان برای شهر پاوه خیلی سوخت. ظاهرا هیچکس به فکر این شهر نیست و کاملا رها شده.