د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:55

فرماندار پاوه: مهمترین رسالت پلیس اعتماد سازی در جامعه است

فرماندار پاوه: مهمترین رسالت پلیس اعتماد سازی در جامعه است

به گزارش سلام پاوه :  فرماندار پاوه، ایجاد تعامل مطلوب بین مردم و پلیس را موجب اعتماد سازی در جامعه دانست. به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی پاوه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، ایجاد تعامل مطلوب بین مردم و پلیس موجب اعتمادسازی […]

به گزارش سلام پاوه :  فرماندار پاوه، ایجاد تعامل مطلوب بین مردم و پلیس را موجب اعتماد سازی در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز ایده پور روز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی پاوه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، ایجاد تعامل مطلوب فرماندار پاوهبین مردم و پلیس موجب اعتمادسازی در جامعه شده و نتیجه و حاصل این اعتماد، ایجاد نظم و امنیت و آرامش در جامعه می شود.

وی، نقش پلیس را به عنوان حد واسط بین دولت و مردم بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: هر گاه این نقش بخوبی ایفا شود جامعه آرام و امنیت و ثبات در آن برقرار خواهد شد.

ایده پور، پلیس را نماد اقتدار نظام دانست و با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان از طریق رسانه ها و فضای مجازی در ارائه و معرفی پلیس جمهوری اسلامی به عنوان یک نیروی خشن گفت: مشکل دشمنان نظام اسلامی ما این است که چشم دیدن ثبات و پایداری امنیت در کشور ایران را ندارند.

وی، همچنین به نقش نیروی انتظامی و مرزبانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پرسنل جان برکف انتظامی و مرزبانی در هشت سال دفاع مقدس همگام و همسنگر با دیگر نیروهای مسلح کشور در دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور با ایثار و فداکاری نقش مهمی را ایفا کردند.

در پایان این مراسم از پرسنل نمونه انتظامی و مرزبانی شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.