س 11 اردیبهشت 1403 ساعت 10:58

جمع آوری بیش از۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان قدس پاوه/ هیئت مدیره جدید معرفی شدند/عکس

جمع آوری بیش از۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان قدس پاوه/ هیئت مدیره جدید معرفی شدند/عکس

به گزارش سلام پاوه : با همراهی مردم نیکوکار پاوه و مشارکت در پویشی برای آلام قلبهای پاوه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان قدس پاوه توسط موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه جمع آوری شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در آئین مجمع عمومی موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه که با […]

به گزارش سلام پاوه : با همراهی مردم نیکوکار پاوه و مشارکت در پویشی برای آلام قلبهای پاوه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات بیمارستان قدس پاوه توسط موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در آئین مجمع عمومی موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه که با حضور موسسین و اقشار مختلف برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سه عضو این موسسه مرحوم حاج صدیق بهشتی زاده ، مرحوم حاج امیر حاتمی و مرحوم حاج مکرم قادری اعضای جدید ترکیب هیئت مدیره این موسسه خیریه انتخاب و گزارشی از بیلان کاری موسسه ارائه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه  در این مراسم گفت: قبل از هر چیز جا دارد که از سه تن از اعضای هیئت موسس خیریه بیمارستان مرحومان حاج صدیق بهشتی زاده؛؛ حاج امیر حاتمی و حاج مکرم قادری که هم اکنون در بین ما نیستند یاد کنیم و ان شاالله خداوند این دوستان را بیامرزد.

دکتر فاروق سلیمی ضمن تقدیر و تشکر از موسسه خیریه بیمارستان افزود: در چند روز اخیر پویشی برای آالام قلبهای پاوه در فضای مجازی راه اندازی شد که این پویش برای خرید دستگاه پرتابل رادیولوژی بود که یک بخش آن با کمک خیرین جمع آوری شده اشت و خوشبختانه در همان روزهای اول پویش مبلغ مورد نیاز دانشگاه به مقدار ۲۰۰ میلیون جمع اوری و به حساب دانشگاه واریز شد.

وی با بیان اینکه این تجهیزات که با دلار ۴۲۰۰ تومان خریداری شده است گفت: اکنون ارزش این تجهیزات چندین برابر است که ان شاالله هرچه زودتر به نصب این دستگاهها در بیمارستان قدس پاوه اقدام شود.

در ادامه مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه نیز در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه یک موسسه ای غیر دولتی؛ غیر سیاسی و غیر تجاری است که بری ساماندهی خدمات عام المنفعه و بهره برداری از منابع بدست آمده از امورات نیکوکاری برای تامین نیاز دارو و تجهیزات و ساخت و بازسازی بیمارستان و کلینیک و موسسه تشکیل شده است.

مهندس وهبی احمدی افزود: ساماندهی مشارکت های مردمی برای کمک به بیماران ؛ ساخت ؛ بازسازی و تجهیز بیمارستان و کلینیک و همچنین مشارکت خیرین در توسعه سلامت از اهداف موسسه خیریه ما می باشد.

وی گفت: برای هدف اول واحد مددکاری بیمارستان قسمتی از انجمن ما می باشد که برای کسانی که توان مالی ندارند به صورت رایگان خدمات پزشکی ارائه می شود و آن مبالغی که به عنوان هدایا جمع اوری می شود استفاده  و کمک می کنیم.

احمدی افزود: قانون گذار استفاده از ظرفیت های دولتی را برای موسسه ما به انضمام کمک های مردمی و خیرین در جامعه؛ به عنوان دیگر اهداف تعیین کرده است که آغاز به کار رسمی موسسه هم به طول انجامید که برخی از عزیزان یا به شهرستان دیگری انتقال یافتند یا به رحمت ایزدی پیوستند که ما یاد و خاطره انها را گرامی می داریم و از خداوند طلب آمرزش برای آن عزیزان داریم.

وی اضافه کرد: ارکان موسسه در سه رکن می باشد که اعضای هیئت موسس در اولین مجمع عمومی در سال ۹۶ با حضور خیرین و معتمدین به عنوان اعضای اصلی و بازرس انتخاب شدند.

مهندس احمدی افزود: رکن دوم این مجمع شامل ۵ نفر اعضای اصلی هیئت مدیره و ۲ نفر علی البدل و رکن سوم مجمع هم بازرسین اصلی و علی البدل می باشند.

وی اظهار کرد: آن عزیزانی که به عنوان اعضای هیئت موسس بودند و اکنون در بین ما نیستند وجود آنها تا همیشه روح و روان و فعالیتهای خوب آنها با ما خواهد بود.

مدیر عامل موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه با بیان اینکه پروانه بهره برداری موسسه ما در سال گذشته صادر شد اظهار کرد: عملکرد مالی ما در طول این مدت از روز اول تاکنون مبلغ ۷۷۰ میلیون تومان واریز که ۵۲۵ میلیون تومان هزینه دستگاه ایندوویژن برای اتاق عمل با مبلغ ۲۷۷ میلیون؛ دیالیز کلیه بیمارستان با مبلغ ۳۰ تومن و لوازم ازمایشگاهی واحد ازمایگاهی و پالس اکسومیتر شده است.

مهندس وهبی احمدی ضمن تقدیر و تشکر از اصحابه رسانه سایتهای سلام پاوه؛ هزارماسوله؛ ده نگی نوریاو و پاوه پرس گفت: جمع آوری کمک های مردمی برای تجهیزات بیمارستان با کمک این رسانه ها و دیگر دوستان و مردم عزیز بوده است.

وی گفت: موجودی حساب در پویش اخیر هم؛ هم اکنون ۲۶۵ میلیون تومان است که توسط خیرین جمع اوری شد. ۲۰۰ میلیون هم برای دستگاه های مربوطه به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شده است. و چند نفر دیگر هم چک و قول واریز دادند که احتمالا این پویش بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان کمک خیریه جمع آوری شده است.

وهبی احمدی در ادامه گفت:اگر امروز با ارز معمولی روز تجهیزات بیمارستان را خریداری کنیم بالای سه میلیارد تومان هزینه دارد که با رایزنی به عمل آمده مهندس بالایی با دانشگاه علوم پزشکی ؛ دستگاه رادیولوژی پرتابل یا قابل حمل برای تمام پزشکین متخصص به عنوان هدیه به بیمارستان قدس پاوه اهدا کنند و ما نیز به عنوان سهم آورده مردمی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را واریز حساب دانشگاه علوم پزشکی کرده ایم.

احمدی در پایان گفت: ان شاالله پیگیری های لازم را برای نصب و راه اندازی آنها توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد.

در ادامه دکتر قلعه سفیدی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  نیز در این مراسم گفت: این شهر و به واسطه داشتن شخصیت بزرگی چون حاج ماموستا قادری مایه افتخار برای منطقه و استان است.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحومان حاج صدیق  بهشتی زاده؛ حاج امیر حاتمی و حاج مکرم قادری افزود: موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه ؛ یکی از موسسات خوب ما در استان است که از زحمات این عزیزان و اعضای آن تقدیر و تشکر میکنم.

دکتر قلعه سفیدی گفت: در پاوه چند مرکز خیر ساز وجود دارد در شمشیر مرکز جامع خدمات سلامت که کاظمیان مهابادی یک میلیارد و ۳۰۰ تومان در دو سال پیش هزینه کرده و دانشگاه هم همین مبلغ را اضافه و در ده روز گذشته به بهره برداری رسید.و علاوه بر آن خانه بهداشت همین روستا توسط بنیاد برکت و قرارگاه نجف احداث و همچنین خانه بهداشت سرکران در حال احداث است که جای تقدیر را دارد.

وی با بیان اینکه وجود ماموستا قادری در شهرستان یک ظرفیت و نعمتی بزرگ برای منطقه است گفت: احداث ۱۰۰ واحد فوریتهای پزشکی در سطح کشور سهمیه امسال بود که برای استان کرمانشاه سه واحد مصوب و یکی از آنها به شهرستان پاوه اختصاص یافته که اهدای زمین ان توسط تربیت بدنی و مسکن و شهرسازی انجام شده است.این واحد هم قرار است خیر ساز باشند که مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان هم توسط دانشگاه تامین می شود.

دکتر قلعه سفیدی با اشاره به چرایی هزینه تجهیزات بیمارستان قدس پاوه گفت: متولی بهداشت و درمان در استان کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی است که بین ۲۵ الی ۴۰ درصد امکان ارائه خدمات به مردم را دارد و مابقی توسط خیرین یا موسسه ها جمع آوری می شود.

در ادامه این مراسم هم ضمن حفظ چهار نفر از اعضای فعلی موسسه؛ ترکیب جدید اعضای هییت موسسه خیریه بیمارستان قدس پاوه با آرای معتمدین و خیرین در سالن به ترتیب انتخاب شدند و بر این اساس؛ دکتر حارث رضایی ، نذیر دولتخواه ، صهیب زربان ، اقبال سلیمی ، شهریار صادقی به ترکیب هیئت مدیره اضافه شدند.

به این ترتیب و با اعلام نتایج آرا:

لطیف علیمرادی
فرنام طاهرپور
وهبی احمدی
تاج الدین اسکات
دکتر حارس رضایی
دکتر نذیر دولتخواه
صهیب زربان
شهریار صادقی
اقبال سلیمی