س 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:14

دستگیری فروشنده عمده مواد مخدر صنعتی در پاوه

دستگیری فروشنده عمده مواد مخدر صنعتی در پاوه

به گزارش سلام پاوه :بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری یک فروشنده عمده مواد مخدر صنعتی(هروئین و شیشه)در پاوه خبر داد. آرش بهمنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با تلاش و پیگیری ماموران دلسوز و پرتلاش نیروی انتظامی شهرستان پاوه و در یک عملیات حساب شده یک عامل اصلی […]

به گزارش سلام پاوه :بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از دستگیری یک فروشنده عمده مواد مخدر صنعتی(هروئین و شیشه)در پاوه خبر داد.

آرش بهمنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: با تلاش و پیگیری ماموران دلسوز و پرتلاش نیروی انتظامی شهرستان پاوه و در یک عملیات حساب شده یک عامل اصلی فروش مواد صنعتی مخدر هروئین و شیشه با مقادیر قابل توجهی از این مواد دستگیر شد.

وی با بیان اینکه حجم مقادیر کشف شده از این مواد مخدر بالا است گفت ؛ قطعا قانون برای چنین مجرمانی جرائم بسیار سنگینی از جمله اعدام، حبس ابد و… در نظر گرفته است.

آرش بهمنی تاکید کرد؛ فرد متهم در بازداشت موقت است و تحقیقات در زمینه دستگیری شُرکا و همکاران وی ادامه دارد.

بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه با هشدار شدید به سوداگران مرگ در پاوه گفت: قطعا این افراد بدانند پاوه جای امنی برای قاچاقچیان مواد مخدر نیست و شدیدترین برخورد قضایی در انتظار این قاچاقچیان است.

آرش بهمنی ضمن تقدیر و تشکر از مجاهدتهای نیروی انتظامی شهرستان پاوه از همشهریان خواست افراد مشکوک و توزیع کننده مواد مخدر را به پلیس معرفی کنند.