ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 19:37

تجمع بزرگ بسیجیان پاوه برگزار شد/عکس

تجمع بزرگ بسیجیان پاوه برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه: با حضور اقشار مختلف از بسیجیان سلحشور شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بزرگ بسیجیان در سالن امام خمینی(ره) پاوه برگزارشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در تعریف فرهنگ بسیجی اظهار داشت: […]

به گزارش سلام پاوهبا حضور اقشار مختلف از بسیجیان سلحشور شهرستان پاوه به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بزرگ بسیجیان در سالن امام خمینی(ره) پاوه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب در تعریف فرهنگ بسیجی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی ،فرهنگ معنویت وشجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی است.

سرهنگ مسعود دوستی ، ولایت مدار بودن، عمل صالح و پرهیزگاری، ایثار و مقاومت، آگاه و بصیر و زمانه شناس و موقعیت شناس و آرمان گرا و واقع بین، مردمی، دارای سعه صدر و انتقاد پذیر ، پاسدار هویت اسلامی و تکلیف گرا را  از مهمترین شاخصه های بسیجی، عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: امام از همان روزهای آغازین جریان انقلاب در سال ۱۳۴۲ بدنبال تحقق اندیشه بسیج بوده است و اندیشه بسیج را برگرفته از حوادث تاریخ اسلام می داند.

مهندس جلیل بالایی افزود: امام راهکار عبرت از کودتای ۲۸ مرداد  حادثه امریکایی را بسیج می داند.

وی گفت: امام همواره اشاره می کند که استکبار به دنبال دشمنی با اسلام است و ما با قدرت ایمان و اسلام در مقابل استکبار ایستادگی می کنیم.

بالایی ادامه داد: امام نسخه نجات در برخوردهایی با جریان هایی که بر علیه جمهوری اسلامی می داند صبر و ایمان می داند.

وی گفت: بسیج قشر نیست و مختص افراد خاص نیست بلکه همه در حوزه های مختلف بسیج هستند .

سرپرست فرمانداری پاوه ادامه داد: هفته گرامی داشت بسیج در شهرستان پاوه با اجرای برنامه های متعدد برای تحقق شعار امسال که بسیج پاره تن مردم است با ویژگیهای منحصر به فرد و رعایت پروتکل های بهداشتی و با تاکید بر حمایت از دفاع از حرمین شریفین ، دفاع از حریم سلامت و دفاع از امنیت از طریق مشارکت آحاد مختلف مردم و محقق ساختن بسیج به عنوان یک نهاد فراگیر در بین همه اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مهندس جلیل بالایی افزود: امروز شاهد برگزاری رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان پاوه، تحت عنوان اقتدار بسیجیان برای تجدید میثاق و ارمانهای شهیدان و مقام معظم رهبری هستیم.

مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان پاوه نیز در سخنانی با بیان اینکه بسیج با فرمان امام راحل در ۵ آذر ماه ۵۸ تشکیل شد اظهار داشت: بسیج در راستای انسجام وحدت و هماهنگی در بین اقشار جامعه اقوام و مذاهب تحت عنوان یک امت واحده تحت فرماندهی امام راحل و پس از ایشان فرماندهی کل قوا در همه عرصه ها، از هر پروژه ای ضروری تر است.

حاج علی احمد باباخاص افزود: امروز ما شاهد هستیم که بسیج در همه مناسبت ها و در جریان اخیر در عرصه سلامت و در مبارزه با ویروس ویرانگر کرونا به خوبی درخشید و خدمات شایانی ارائه داد.

وی گفت: در زمینه اقتصادی نیز برای اقشار آسیب پذیر جامعه بسیج در کنار مردم قدمهای بسیار مفیدی برداشته است.

وی در پایان گفت: بسیج متعلق به همه عرصه ها و زمان ها است و عملکرد این نهاد در راستای استقلال و اقتدار و پیروزی نظام اسلامی در مقابله با ترفندهای دشمنان بویژه امریکای استکبار است.