د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 00:19

ضربه سنگین هنگ مرزی به قاچاقچیان احشام در نوار مرزی پاوه

ضربه سنگین هنگ مرزی به قاچاقچیان احشام در نوار مرزی پاوه

به گزارش سلام پاوه :فرمانده مرزبانی پاوه از کشف ۱۴۳ راس احشام در نوار مرزی پاوه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. سرهنگ نوذر مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ در راستای مبارزه با قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در جهت انسداد مرز و جلوگیری از ورود و خروج غیر قانونی کالاهای […]

به گزارش سلام پاوه :فرمانده مرزبانی پاوه از کشف ۱۴۳ راس احشام در نوار مرزی پاوه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ نوذر مرادی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ در راستای مبارزه با قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در جهت انسداد مرز و جلوگیری از ورود و خروج غیر قانونی کالاهای قاچاق و احشام از نوار مرز، پرسنل جان بر کف هنگ مرزی پاوه پس از چندی روز کار اطلاعاتی و کسب اخبار دقیق از منابع معتبر خبری به جهت حمایت از عامه مردم در نوار مرزی حوزه استحفاظی گروهان هیرویی و باینگان ۱۴۳راس احشام سبک را در حال خروج از کشور را توقیف کنند .

وی افزود؛رصد و پایش ۲۴ ساعته از نوار مرز بدون کوچکترین وقفه ای به صورت دائمی در حال اجر است و اجازه هیچ تخلفی را نخواهیم داد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه امنیت مردم وظیفه ذاتی مرزداران غیور هنگ مرزی پاوه است گفت ؛ قاچاق احشام قطعا تاثیر منفی بر سفره مردم را دارد و باید با این پدیده شوم برخورد جدی شود.

گفتنی است متاسفانه در حالی که سفره مردم بدلیل گرانی گوشت و قاچاق احشام خالی و خالی تر می شود عده ای سودجو اقدام به قاچاق دام و احشام می کنند و فشار را بر سفره مردم دو چندان می کنند.