پ 03 خرداد 1403 ساعت 10:01

لبیک گردان تکاور ۱۱۵ ذوالفقار برای محرومیت زدایی/ تعمیر و بهسازی سه مدرسه در پاوه / عکس

لبیک گردان تکاور ۱۱۵ ذوالفقار برای محرومیت زدایی/ تعمیر و بهسازی سه مدرسه در پاوه / عکس

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها حکایت گردان تکاور ۱۱۵ ذوالفقار از تیپ تکاور انصار در پاوه و فرمانده جوانش بسیار متفاوت تر از وظیفه ذاتی این گردان است.گردانی که مستحکم و قوی سپر امنیت در مرز هستند و جلودار دشمنان این آب و خاک که نه تنها استوار و مقتدر وظیفه ذاتی […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : این روزها حکایت گردان تکاور ۱۱۵ ذوالفقار از تیپ تکاور انصار در پاوه و فرمانده جوانش بسیار متفاوت تر از وظیفه ذاتی این گردان است.گردانی که مستحکم و قوی سپر امنیت در مرز هستند و جلودار دشمنان این آب و خاک که نه تنها استوار و مقتدر وظیفه ذاتی خود را انجام می‌دهند بلکه این بار به یاری اقشار مستضعف جامعه نیز آمده اند.

این بار رزمندگان این گردان  در عرصه محرومیت زدایی پای کار آمدند و کارشان را با تعمیر مدارس فرسوده و محروم پاوه آغاز کردند.

گردان ۱۱۵ ذوالفقار با رهبری سرهنگ نادری از جوانان برومند و رعنای تیپ انصار رسول (ص) و همرزمان دلسوزش به ندای کمک برای محرومیت زدایی مدارس پاوه لبیک گفتند و عملیات تعمیر و بهسازی را از سه مدرسه استقلال، بشارت و امام محمد غزالی چورژی شروع کردند. و برای بهسازی مدرسه محروم رضوان پاوه نیز قول مساعد دادند.

آنها در بحث تاسیسات و بهسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی، رنگ آمیزی و گچ کاری و بهسازی محوطه مدرسه و کلاسهای درس ، تعمیرات میز و نیمکت و… اقدامات ارزشمندی را انجام دادند.

فضای فرسوده و بی روح مدارس را زنده کردند.و امید و طراوت را به کلاسهای درس بازگردانند.

رضایت خداوند و رضایت مردم ، کمک به رفع مشکلات و محرومیت محرومین و… از اهداف متعالی این گردان ورزیده اما دلسوز و پای کار است.

گردان ۱۱۵ تکاور تیپ انصار همچنان که در رزم و نبرد مقتدر ایستاده است و تمرینات تاکتیکی و نظامی خود را تعطیل نمی کند با همدلی و همکاری مثال زدنی بین اعضای گردان، در این برهه زمانی از وضعیت نامناسب اقتصادی و تحریمهای ناجوانمردانه دشمنان این مرز و بوم پای میدان کار و محرومیت زدایی آمده اند.

هرچند که فرمانده جوان و دلسوز این گردان مایل به رسانه ای کردن موضوع نبودند اما ما معتقدیم که این کار می تواند تلنگری باشد به همه کسانی که می توانند گوشه ای از دردها و رنج های مردم را بکاهند اما پای کار نیستند.

امیدواریم با تقدیر ویژه از فعالیت‌های فرمانده و اعضای این گردان از سوی مسئولان مربوطه شاهد فعالیت تمامی مسئولان و افرادی باشیم که نه تنها وظیفه ذاتی خود را فراموش کرده اند بلکه ضمن انجام وظایف درست خود یاری رسان دیگر اقشار جامعه باشند.

 

وضعیت اسفناک مدارس قبل از تعمیر و بهسازی

 

کار و فعالیت اعضای گردان تکاور ۱۱۵ ذوالفقار

 

بهسازی و مراحل پایانی کار

 

بازدید فرمانده گردان از مراحل پایانی بهسازی مدارس