ج 28 اردیبهشت 1403 ساعت 13:31

امام جمعه پاوه: همه مردم خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنند

امام جمعه پاوه: همه مردم خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه کنند

به گزارش سلام پاوه:  امام جمعه پاوه، کاهش مرگ و میرها ناشی از کرونا را نشان از اثرگذاری واکسن دانست و گفت: اکنون که واکسن تهیه شده لازم است همه مردم خود را در برابر این ویروس واکسینه کنند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: ماموستا مُلا «قادر قادری» روز سه‌شنبه در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی […]

به گزارش سلام پاوه:  امام جمعه پاوه، کاهش مرگ و میرها ناشی از کرونا را نشان از اثرگذاری واکسن دانست و گفت: اکنون که واکسن تهیه شده لازم است همه مردم خود را در برابر این ویروس واکسینه کنند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: ماموستا مُلا «قادر قادری» روز سه‌شنبه در دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ️بیماری در مواجهه با کسی تعارف ندارد و باتوجه به اینکه داروی قطعی برای آن وجود ندارد ضرورت دارد مردم بیشتر رعایت کنند.

وی تصریح کرد: هرگونه تجمعات مختلف از جمله تعزیه و فاتحه خوانی متاسفانه باعث افزایش بیماری شده است که امیدواریم مردم در این زمینه بیشتر رعایت کنند.

امام جمعه پاوه ضمن قدردانی از مدافعان سلامت اظهار داشت: از مجموعه بهداشت و درمان از مرز هانی گرمله پاوه تا خروجی استان در کنگاور تقدیر و تشکر می نمایم.

ماموستا قادری گفت: زحمات کادر سلامت در ردیف خدمت برجسته به بندگان خدا قرار دارند و امیدواریم با خاتمه این بیماری که ضررهای زیادی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و.. وارد کرده مردم زندگی عادی خود را در پیش بگیرند.

وی ادامه داد: شیوه نامه های بهداشتی به طور کامل در نماز جمعه پاوه رعایت می شود و مردم نیز از هر نظر مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند.

امام جمعه پاوه اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون و برای حفظ سلامتی مردم اقامه ۲۷ نماز جمعه در پاوه انجام نشده است.

موارد بستری براثر کرونا در استان کاهش یافته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: بیمارستان قدس پاوه در شرایط خوبی قرار دارد و رضایت نسبی بیماران‌ را به دنبال داشته و تخت خالی به اندازه کافی در بیمارستان موجود است.

دکتر «محمودرضا مرادی» افزود: در حال حاضر موارد بستری کاهش داشته است و با افزایش شمار افراد واکسینه شده امیدواریم که مبتلایان و این تعداد نیز کمتر شود.

وی تصریح کرد: راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان پاوه کمک شایانی به روند درمان در شهرستان کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ضمن قدردانی از همراهی و حمایت های امام جمعه پاوه با مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اضافه کرد: از ابتدای شیوع کرونا علما و روحانیون و ائمه جمعه همراهی خوبی داشته اند و در همه امور همراهی کرده اند.