د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 16:16

دیدارفرمانده سپاه پاوه با خانواده های معظم شهدا + عکس

دیدارفرمانده سپاه پاوه با خانواده های معظم شهدا + عکس

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ نور علی عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه به همراه تعدادی از بسیجیان و رزمندگان از خانواده های شهید انور احمدی ، شهیدان حیدر باباخاص ، و عبدالغنی باباخاص ،شهید مجید حاتمی و شهید طاهر عبداله زاده دیدار کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سرهنگ نورعلی عبدی […]

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ نور علی عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه به همراه تعدادی از بسیجیان و رزمندگان از خانواده های شهید انور احمدی ، شهیدان حیدر باباخاص ، و عبدالغنی باباخاص ،شهید مجید حاتمی و شهید طاهر عبداله زاده دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : سرهنگ نورعلی عبدی در دیدار با خانواده های معظم شهدا امنیت و آسایش کنونی کشورمان را مرهون ایثارگری های شهدا والامقام و پایداری خانواده معظم اینسرهنگ عبدی بزرگواران هستیم.
وی اضافه کرد: دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدای والامقام نشان دهنده آنست که هنوز یاد و خاطره این اسوه های ایثار و مقاومت در دلهایمان باقیست.
سرهنگ عبدی با بیان این که شهیدان ما در مقابل استکبار جهانی مردانه جنگیدند و از خاک میهن جانانه دفاع کردند، اظهار داشت : ماهرچه داریم از برکات خون آن مردان الهی داریم که با رفتن خود درس شجاعت ، ایستادگی، صبر و استقامت به همه جهانیان دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه با اشاره به اینکه سپاه همیشه حامی خانواده های معظم شهدا است گفت وظیفه سپاه حراست و حفاظت از آرمانهای و ارزشهای خون شهیدان است و فرزندان و خانوداده و مادران شهید همیشه بر سر ما جای دارند.

در این دیدارهای گرم و صمیمی فرزندان و مادران شهید درد دل های فراوانی داشتند که در یک محفل گرم و صمیمی دردلهای خود را برای فرمانده سپاه و بسیجیان و رزمندگان همراه مطرح کردند که بسیار مورد استقبال فرمانده سپاه قرار گرفت . درد دلهایی که برادران حاتمی فرزندان شهید مجید حاتمی مطرح کردند شاید گوشه ای از درد دلهای خانواده های شهدا و ایثارگران و پاسدارن بود.

بیان جان فشانی های شهیدانی چون احمدی ، باباخاص ، حاتمی ، مقصودی ، پیران ویسه و … همچنین یاد کردن از فداکاری های پاسدارانی چون فراح درویشی که چندی پیش جان به جان افرین تسلیم کرد. شاید تلنگری باشد بر مسئولین که بیش از گذشته رشادتها و جان فشانی های این عزیزان را از یاد نبرند و بدانند که امروز اگر امنیت و جایگاهی دارند از برکت خون این شهیدان و رشادتهای پاسداران هشت سال دفاع مقدس می باشد.

در پایان  با اهداء لوح و هدایایی از خانواده های معظم شهدا قدردانی شد

دیدار با خانواده شهدا

دیدار با خانوداه شهدا

دیدار با خانواده شهدا در پاوه

دیدار با خانواده شهدا در پاوه 4

دیدار با خانواده شهدا در پاوه 44

دیدار با خانواده شهدا در پاوه

دیدار با خانواده شهدا در پاوه

دیدار با خانواده شهدا در پاوه

دیدار با خانواده شهدا در پاوه

3 پاسخ برای “دیدارفرمانده سپاه پاوه با خانواده های معظم شهدا + عکس

  • علی محمدی نوسودی در تاریخ اردیبهشت 25, 1395 گفت:

    با سلام
    دیدار ودلجویی از خانواده شهدا وظیفه همه ما است .مسئولین باید این را خوب بدانند که اگر شهدا نبودند امروز ما ایرانی ها این همه جایگاه را در دنیا نداشتیم .همه مسلمانان چشم امید به ایران اسلامی دوخته اند.

  • ادریس رحمانی در تاریخ مهر 12, 1393 گفت:

    دیدار با خانواده های معظم شهدا امنیت و آسایش کنونی کشورمان را مرهون ایثارگری های شهدا والامقام و پایداری خانواده معظم می دانیم . و وظیفه ماست احترام شهدا را بگیریم . احترام به شهدا احترام به کلام خدا و قانون جمهوری اسلامی است .

    • ناشناس در تاریخ مهر 19, 1393 گفت:

      ضمن عرض. سلام و ارزو ی توفیق و ارج نهادن به خون. تمام شهدای گرانقدر کاش این سرکشی ها بصورت منظم از. تمام خانواده. معظم. شهدا صورت میگرفت نه ازچند خانواده خاص در تمام سال