د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 03:20

از “کریسان تا قبرستان” همراه با امیرِ حاتم

از “کریسان تا قبرستان” همراه با امیرِ حاتم

به گزارش سلام پاوه : پیکر حاج امیر حاتمی پیشکسوت فرهنگی ، فعال اجتماعی و عضو هیئت امنای قبرستان پاوه و عضو فعال قریب به اتفاق سمن های پاوه صبح امروز در میان حزن و انبوه خیل کثیری از مردم در آرمستان حاجی ماموستا ملا زاهد ضیایی پاوه تشیع شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : پیکر حاج امیر حاتمی پیشکسوت فرهنگی ، فعال اجتماعی و عضو هیئت امنای قبرستان پاوه و عضو فعال قریب به اتفاق سمن های پاوه صبح امروز در میان حزن و انبوه خیل کثیری از مردم در آرمستان حاجی ماموستا ملا زاهد ضیایی پاوه تشیع شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : با حضور انبوه مردم داغدار و غمگین شهرستان پاوه و اورامانات پیکر حاج امیر حاتمی از شخصیتهای مسئولیت پذیر ، دلسوز ، فعال در عرصه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، محیط زیست و منابع طبیعی ، حوزه سلامت و بهداشت و… تا آرامگاه ابدی بدرقه شد و در کنار مادر مهربانش سیده طوبی حسینی مادر مهربان پاوه به خاک سپرده شد.

گفتنی است جمعی از دوستداران طبعیت منطقه صبح امروز برای پاکسازی چشمه های کریسان و گزنه در منطقه سرده ره عازم این منطقه می شوند که در این میان خودروی جیپ حاج امیر حاتمی از فرهنگیان بازنشسته شهرستان بدلیل فنی کنترل آن از دست می رود و در یکی از پیچ های این مسیر به دره سقوط می کند و منجر به مرگ وی می شود.

گزارش تصویری منتشر شده خود اشاره ای کوتاه است به فعالیتهای اجتماعی ، فرهنگی و محیط زیستی و… مرحوم حاج امیر حاتمی است که خود گویای همه چیز است.

تصاویری آرشیویی از مرحوم حاج امیر حاتمی در سلام پاوه 

امیر حاتمی 2 امیر حاتمی 1

 

انجمن ژیانه وه دیداراعضای ژیانه وه با امام جمعه

 

گلاب گیری امیر

 

 

کل وحشیخاتو طوبی

 

کل 2

تصاویری از واژگونی خودروی مرحوم حاج امیر حاتمی در منطقه کریسان

 

 

 

تصاویر تشیع پیکیر مرحوم حاج امیر حاتمی در میان انبوده مردم داغدار پاوه