ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 17:48

فرمانداری پاوه ضعیف‌ترین فرمانداری از لحاظ عملکرد بوده است

فرمانداری پاوه ضعیف‌ترین فرمانداری از لحاظ عملکرد بوده است

به گزارش سلام پاوه : خطب های نماز جمعه این هفته پاوه تحت شعاع انتقادات حاج ماموستا قادری از وضعیت شهرستان پاوه ، عزل فرماندار سابق ، گرانی ، مشکل آب و بی توجهی مسئولان قرار گرفت به گزارش خبرنگار سلام پاوه :نمازجمعه این هفته پاوه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با حضور پرشور […]

به گزارش سلام پاوه : خطب های نماز جمعه این هفته پاوه تحت شعاع انتقادات حاج ماموستا قادری از وضعیت شهرستان پاوه ، عزل فرماندار سابق ، گرانی ، مشکل آب و بی توجهی مسئولان قرار گرفت

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :نمازجمعه این هفته پاوه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، با حضور پرشور مردم مومن پاوه، در محل مسجد­ جامع این شهر و به امامت حاج ماموستا ملاقادر قادری اقامه شد.

حاج ماموستا قادری :در مورد گرانی پاوه قضاوت را به مردم واگذار می کنم

امام جمعه پاوه در بخشی از سخنانش به وضعیت شهر پاوه اشاره داشت و گفت: بنده مدت‌هاست که در خصوص شهر پاوه صحبت نمی‌کنم چون مطالب بنده تنها در پاوه مستمع ندارد و در روزهای شنبه و یکشنبه با مرور سایت‌ها ۵۰ تا ۶۰ هزار نفر و بیشتر مطالب بنده را از دور و نزدیک می‌بینند و می‌شوند. لذا براین باورم مطالب و مشکلات شهر را به خارج پاوه انتقال ندهیم تا تنها خود ما به بعضی از مشکلات شهر واقف باشیم.

حاج ماموستا ملا قادر قادری با انتقاد از امور صنفی پاوه گفت : جمعۀ گذشته عرض کردم در شهر پاوه گرانی بیش از شهرهای دیگر است، دوستان امور صنفی اطلاعیه‌ای صادر کرده‌اند که در پاوه گرانی نیست و مثل شهرهای دیگر است.!!

امام جمعه پاوه افزود :بنده به دوستان امور صنفی عرض می‌کنم احتمالاً بنده و شما از پاوه بیرون نرفته‌ایم ولی کسان دیگری غیر از ما به جوانرود و روانسر و کرمانشاه و مریوان و کردستان مسافرت می‌کنند و به عینه می‌بینند که قیمت اجناس در پاوه با تمام جاهای دیگر متفاوت است. حالا که شما می‌گویید در پاوه گرانی وجود ندارد، امیدواریم این‌گونه باشد؛ با این حال قضاوت را به مردم واگذار می‌کنم.

وی در ادامه سخنانش به تغییر و تحولات دولت و شروع به کار دولت جدید پرداخت و گفت :یکی از دلایل دیگری که موجب شده مطالب شهر را در خطبه‌ها بیان نمی‌کنم به این دلیل بوده که دولت قبلی رفت و دولت جدید هم هنوز سر کار نیامده است.

ماموستا قادری با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به خوزستان و سیستان گفت :ظاهراً جناب آقای آیت‌الله رئیسی به اهواز و سیستان و بلوچستان رفتند و الآن که بنده به اینجا آمدم در نماز جمعۀ زابل شرکت داشتند، خداوند تبارک‌وتعالی به ایشان توفیق خیر عطا فرماید.

وی افزود :مردم ما مثل اهواز و سیستان به مسئولین اعتراض نمی‌کنند و به همین دلیل است کسی درد ما را نمی‌شنود. اهوازی‌ها و سیستانی‌ها چون اعتراض کردند، رئیس‌جمهور محترم اول به آنجا رفتند؛ اما چون ما سکوت می‌کنیم کسی به ما کاری ندارد.با این اوصاف امروز می‌خواهم در حضور شما چندجمله‌ای عرض کنم.

ماموستا قادری : فرمانداری پاوه ضعیف‌ترین فرمانداری از لحاظ عملکرد بوده است

خطیب جمعه پاوه با انتقاد شدید به عملکرد فرمانداری پاوه گفت : واحد ارزشیابی استانداری استان کرمانشاه عملکرد فرمانداران شهرستان‌های استان را بررسی کرده و شهرستان پاوه در طول سال‌های ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ ضعیف‌ترین فرمانداری بوده و در بین ۱۴ شهرستان رتبه سیزدهم را دارا می‌باشد؛ با این حال دیروز استاندار محترم کرمانشاه بعد از ۸ ماه به پاوه آمده و پیشنهاد داده روبروی مسجد جامع پشت جاده کمربندی به پارک جنگلی تبدیل شود!!!!

ماموستا قادری به موضوع عزل فرماندار پاوه اشاره کرد و گفت :در بهمن ۹۸ به خدمت استاندار رفتم و عرض کردم جنابعالی در قضیۀ زلزله و سیل برای استان زحمت زیادی کشیدید و برای بنده قابل‌احترام هستید، انتظار دارم فرماندار پاوه را عوض کنید هرچند ایشان به بنده احترام می‌گذارد اما برای شهر ما کار نمی‌کند و شهر باسابقۀ پاوه پسرفت داشته است. پاوه و همدان در یک روز تبدیل به شهرستان شده‌اند اما ما کجا و همدان کجا؟ آقای بازوند اول قبول کردند و گفتند: چشم اما بعد از چند روز گفت: باید نمایندۀ اورامانات هم راضی باشد.

آقای لهونی مخالف عزل ایده پور بود

وی افزود : در منزل خودمان به آقای لهونی عرض کردم همکاری کنید آقای فرماندار عوض شود هم کار نمی‌کند و هم بعضی شایعات به دنبال اوست. آقای لهونی گفت: فرماندار پاوه دوست بنده است و نمی‌توانم این کار را انجام دهم و درنهایت حرف بنده را رد کردند.

ماموستا قادری ادامه داد و افزود: عاقبت امسال آقای فرماندار رفت؛ هرچند باطناً دوست نداشتم که این‌گونه رفت و دوست داشتم محترمانه برود، اما نهایتاً وزارت محترم اطلاعات اطلاعیه ای صادر کرد و گفت: ما او را عزل کرده‌ایم.

خطیب جمعه پاوه با قرائت نتایج ارزشیابی عملکرد فرمانداران استان کرمانشاه به جایگاه بسیار پایین فرمانداری پاوه اشاره کرد و گفت : بله عزیزان، خدمتتان عرض می‌کنم؛ نتایج نهایی ارزشیابی عملکرد فرمانداری‌های استان کرمانشاه در خدمت‌رسانی به این شرح بود؛ ۱-کنگاور ۲-اسلام‌آباد غرب ۳-کرمانشاه ۴-گیلان غرب ۵-جوانرود ۶-قصر شیرین ۷-صحنه ۸-سنقر ۹-دالاهو ۱۰-ثلاث ۱۱-هرسین ۱۲-روانسر ۱۳-پاوه ۱۴-سرپل ذهاب ؛ در میان ۱۴ شهرستان کرمانشاه تنها سرپل ذهاب بعد از ما قرار گرفته است که آن‌هم به دلیل زلزله بوده است.

احداث پارک جنگلی بدون مطالعه در تاکستانهای مردم !!

ماموستا قادری با افسوس از عملکرد ضعیف فرماندار پاوه به سفر اخیر استاندار به پاوه انتقاد کرد و افزود:این است درد ما، مع‌هذا پارک جنگلی برای ما احداث می‌کنند آنهم بدون مطالعه؛ قبل از اینکه بنده و آقای استاندار متولد شویم این محل، تاکستان دیم و متعلق به مردم بوده است و سال‌ها آبا و اجداد این مردم در آنجا زندگی کرده‌اند. چگونه بدون مطالعه آن‌ها را به پارک جنگلی تبدیل می‌کنید؟!!!

وی افزود :معمولاً در تمام دنیا رئیس هر شهر شهردار است و اگر مشکلی باشد باید شهردار مورد مواخذه قرار گیرد؛ در جمهوری اسلامی شورای شهر هم اضافه شده است. امروز دوست ندارم در خصوص شورای شهر قبلی چیزی بگویم و شورای جدید هم تازه کار خود را شروع کرده‌اند باید از آن‌ها حمایت کنیم و نمی‌شود از هم‌اکنون از آن‌ها نقد کنیم. نهایت امر وضع شهر ما خراب است. من هم در میان شما زندگی می‌کنم و اوضاع را درک می‌کنم.

ماموستا قادری :در شبانه‌روز ۱۲ تا ۱۵ ساعت آب منزل ما قطع است

ماموستا قادری در ادامه به قضیۀ کمبود آب شرب پاوه پرداخت و گفت :بعد از ۱۰ سال انتظار بالاخره آب هانی‌کوان به پاوه رسید اما کارشناسان استان اعلام کردند صد در صد آلوده است و گفتند: فاضلاب شمشیر و خانقاه و گلال و نوریاب و پاوه در کنار چشمه هانی‌کوان گذر می‌کند و آب هانی­کوان را آلوده کرده است. بعد از فشار و خواهش و بخاطر نیاز مردم، کارشناسان گفتند: با کلرزنی تا قبل از شروع بارندگی آلودگی این آب قابل کنترل است و این کار را کردند.

وی افزود :گاهی اوقات بنده در منزل خودمان شیر آب را باز می‌کنم آب تارِ تار است وقتی سؤال می‌کنم می‌گویند علت تاری آن است کلرزنی کرده‌اند و کلر داخل آب است اما بعضی وقت روشنِ روشن است، پس معنایش این است آن روز آب کلرزنی نشده است. چه کسی بر کلرزنی آب پاوه نظارت می‌کند؟!!

امام جمعه پاوه با اشاره بین تناقضات مسئولان گفت :آقای بالایی سرپرست محترم فرمانداری اعلام می‌کند آب کافی برای مردم وجود دارد اما رئیس ادارۀ آب و فاضلاب اعلام می‌کند؛ نخیر آب نداریم. معلوم نیست چه کسی مسئول است؟ شاید شما بفرمایید: ماموستا پس شما چه‌کاره هستید؟ عرض می کنم من هم مثل شما؛ در شبانه‌روز ۱۲ تا ۱۵ ساعت آب منزل ما قطع هست.

حاج ماموستا قادری افزود :واقعیت این است خودم هم نمی‌دانم چه‌کاره هستم؟! منزل من در میان دو اداره قرارگرفته‌ است؛ اولی ادارۀ آب و فاضلاب است که امسال تا حالا ۳ بار رئیسش را عوض کرده‌اند و بنده در جریان هیچ‌کدام از عزل و نصب‌هایش نبوده‌ام. دیگری ادارۀ برق است که رئیس سابق آن به رحمت یزدان رفت و رئیس فعلی آن مطلقاً کاری به امام‌جمعه ندارد.

ماموستا قادری خطاب به مهندس بالایی: مدیرانی که صادق نیستند را بجنبانید

ماموستا قادری گفت : امام‌جمعه در جمهوری اسلامی کسی است هم مورد غضب مردم است چرا که می‌گویند: امام‌جمعه بلندگوی دولت و نظام است و هم نظام، سخن حق امام‌جمعه را قبول ندارد؛ در این‌ بین تنها امید من خدای بزرگ است.

وی افزود :اگر می‌گویید پس چرا از امامت جمعه کنار نمی روم، عرض می‌کنم کنار کشیدن خیلی سهل است، ولی مطمئنم وضع بدتر می‌شود. می‌ترسم در نزد خدای تبارک‌وتعالی هم مواخذه شوم ؛ پس عزیزان؛ این‌گونه نیست که ما مطلع نباشیم.

خطیب جمعه پاوه با سخنانی انتقادی گفت :امروز با احترام از مسئولان نام برده‌ام. در جمعۀ آینده در خصوص برق صحبت می‌کنم؛ اگر برای این مردم کار نکنید در یادآوری‌های روزهای جمعه، هر هفته در خصوص یک رئیس اداره‌ای صحبت خواهم کرد.

وی گفت : اگر از من سؤال می‌کنید مسئولان برای ما احترام قائل نیستند؛ عرض می کنم به همان اندازه ای که برای شما احترام قائل‌اند، برای من احترام قائل‌اند.!!

ماموستا قادری افزود :مسئولان حرف‌ و تذکرات بنده را قبول نمی‌کنند؛ صداقت نیست و من هم خسته شده‌ام؛ استخاره کردم که از امامت جمعه کنار بکشم؛ اما نتیجه این بود که پشت رسول خدا (ص) را خالی نکنم؛ لذا ایستادم؛ ۴۲ سال است امام‌جمعه هستم چه‌کاری برای ما کرده‌اند؟ ۱۰ سال دیگر هم امام‌جمعه باشم چه‌کار می‌کنم؟ اما فعلاً هستم تا ببینیم چه می‌شود؟

وی با تشکر از کسانی که برای این دیار زحمت می‌کشند گفت :جناب آقای بالایی؛ مدتی است در شهر ما تشریف دارید، اطلاع دارم مشغول کار و جهد هستید از شما تشکر می‌کنم و درخواست می‌کنم جنب‌وجوشی در جمعی از مدیران این شهر که صادق نیستند و به خدا و مردم و جمهوری اسلامی دروغ می‌گویند ایجاد کنید. بیش از این بی‌توجهی به مردم و نظام روا نیست.

6 پاسخ برای “فرمانداری پاوه ضعیف‌ترین فرمانداری از لحاظ عملکرد بوده است

  • ناشناس در تاریخ شهریور 16, 1400 گفت:

    کاش زودتر دست به کار می شدید امام جمعه محترم و پیگیر جابه جایی ایشان می شدید. ۸سال عذاب بود این مرد که هیچ کاری نکرد و فقط حرف می زد.

  • احمدی در تاریخ شهریور 16, 1400 گفت:

    یکی از گلایه های بنده از فرمانداری و حتی کارمندان بقیه ادارات، ارباب رجوعی که برای انجام کار مراجعه می کند وظیفشونه به درستی پاسخگو باشند اما انگار ارث باباشونه همه مغرور . خب برادر اونجا استخدام شدی برای انجام امور مردم نه مفت خوری و تکبر

  • ناشناس در تاریخ شهریور 15, 1400 گفت:

    ایده پور زائیده امشال و پارسال نبود ۸ سال تمام واپسگرایی و رکود برجا گذاشت چرا زودتر دست بکار نشدید.

  • ناشناس در تاریخ شهریور 13, 1400 گفت:

    اره دقیقا فرمایشات متین واستوار مثل همیشه

    یکی از گلایه های بنده از فرمانداری وحتی بقیه ادارات ارباب رجوعی که برای انجام کار مراجعه میکنند وظیفشونه به درستی باسخگو باشند اما انگار ارث باباشونه همه خودشونو میگیرین اونجا استخدام شدی برای انجام امور مردم نه مفت خوری

    کار خودتونو حلاال کنید با بقیه مردم متفاوت نیستین

  • فرهنگی فرهیخته در تاریخ شهریور 13, 1400 گفت:

    سلام و درود خدا بر شما باد
    سنگر را در شرایط خیلی بحرانی ترک نکرده اید ،این شکلات برای شما مثل پر کاهی است
    اگر مدیران به ارشادات شما توجه نمی کنند در مقابل خدا و حلق خدا جوابگو خواهند بود
    نماینده محترم مجلس اگر به توصیه ها و فرمایشات ارزنده و حکیمانه امام جمعه و اسوه شهر،سر تعظیم فرود نیاورید،شما هم پشیمان خواهید شد
    خداوند متعال آنچه خیر صلاح است نصیب ملت نماید انشاا…

  • ناشناس در تاریخ شهریور 13, 1400 گفت:

    شهروند پاوه . درود خدا بر امام جمعه عزیز پاوه ،خداوند عزت و سعادت دنیا و آخرت را به جنابعالی عطا فرماید ، که همیشه برای این مردم و این شهرستان از هر کسی دلسوزتر بوده اید .