د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 01:36

کنارگذر (کمربندی ) پاوه وارد فاز اجرایی شد

کنارگذر (کمربندی ) پاوه وارد فاز اجرایی شد

به گزارش سلام پاوه؛نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت ؛ با تامین اعتبار ویژه و رایزنی گسترده فاز اول ساخت کنار گذر پاوه از سه راهی شمشیر فردا آغاز خواهد شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :حل گره کور ترافیک پاوه و تردد خودروهای سنگین به مرز شوشمی سالها است یکی از مطالبات […]

به گزارش سلام پاوه؛نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس گفت ؛ با تامین اعتبار ویژه و رایزنی گسترده فاز اول ساخت کنار گذر پاوه از سه راهی شمشیر فردا آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :حل گره کور ترافیک پاوه و تردد خودروهای سنگین به مرز شوشمی سالها است یکی از مطالبات اساسی مردم شهرستان پاوه می باشد. مطالبه ای که عملیات مطالعاتی آن از سال ۱۳۷۴ شروع شد و در سال‌های ۹۴ و ۹۶ این مطالعات به روز شد اما هرگز این کنار گذر وارد فاز اجرایی نشد. نمایندگان، فرمانداران و بسیاری آمدند و رفتند و این مهم را فقط در شعار در نظر داشتند حال پیگیری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس حکایت از اجرایی شدن آن را دارد.

آرش زره تن لهونی در تماس تلفنی با پایگاه خبری سلام پاوه از اجرای پروژه کنار گذر و کلنگ زنی آن طی روزهای آتی خبر داد و گفت؛ این پروژه بر اساس مطالبه مردم شهر پاوه با حضور استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام خواهد شد.

وی افزود؛ اعتبارات فاز اول این مطالبه مهم و برحق شهروندان پاوه با پیگیری های گسترده از صفر تا صد آن الحمدالله با رایزنی فراوان محقق شده است .

نماینده مردم پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی گفت : فاز اول کنارگذر شهر پاوه به طول ۷ کیلومتر از محل سه راهی شمشیر فردا آغاز می شود.

لهونی ابراز امیدواری کرد؛ با اجرای عملی این پروژه شاهد رفع مشکل ترافیک در شهر پاوه باشیم.

یک پاسخ برای “کنارگذر (کمربندی ) پاوه وارد فاز اجرایی شد

  • بهرامی در تاریخ شهریور 10, 1400 گفت:

    با تشکر از نماینده پرتلاش اورامانات جناب آقای دکتر لهونی