د 10 اردیبهشت 1403 ساعت 17:57

احداث بزرگترین آزمایشگاه اورامانات (ساریژ)/ طلب حلالیت دانا محمدی از مردم فهیم پاوه

احداث بزرگترین آزمایشگاه اورامانات (ساریژ)/ طلب حلالیت دانا محمدی از مردم فهیم پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :بی تردید کارآفرینی نقش بسیار کلیدی در توسعه‌ی اقتصادی و پایدار همه جوامع دارد. به قول شومپیتر، کارآفرینی موتور توسعه اقتصادی است که بدون آن هیچ کشوری نمی تواند به توسعه‌ی اقتصادی دست یابد، هدف از ذکر این مقدمه کوتاه تکریم از مساعی فردی است که به عنوان کارآفرین برتر […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه :بی تردید کارآفرینی نقش بسیار کلیدی در توسعه‌ی اقتصادی و پایدار همه جوامع دارد. به قول شومپیتر، کارآفرینی موتور توسعه اقتصادی است که بدون آن هیچ کشوری نمی تواند به توسعه‌ی اقتصادی دست یابد، هدف از ذکر این مقدمه کوتاه تکریم از مساعی فردی است که به عنوان کارآفرین برتر معرفی وشناخته شده است .

فردی که نقش محوری در اقتصاد جمعی از شهروندان ایفاء نموده وبه عنوان موتور محرکه در فعال سازی فعالیت های اقتصادی در این خطه نقش آفرین بوده است.

بارها در جراید محلی از دانا محمدی جوان فعال و انرژیک به نیکی یاد شده و روزومه ی وی در ایجاد اشتغال پایداربه تحسین وتمجیدش توسط مراجع ذیصلاح ویا انجمن های تخصصی پرداخته شده است وعکس نوشته ی موردنظر گویای پاره ای از فعالیت های کارکردی است که باختصار بدان پرداخته شده است .

بدون شک، موفقیت اقتصادی منطقه و در مقیاس وسیع تر در کشورهای مختلف جهان در نتیجه تشویق و پاداش دادن به این روحیه نوآوری کارآفرینان است ، این در شرایطی است که جامعه‌ای رو به رشد و در حال پیشرفت است که روحیه کارآفرینی را تشویق می‌کند و به آنها پاداش می‌دهد ، اینک برحسب وظیفه و در حد مقدورات محدود خویش تنها با نگارش دوسطربه تمجید روحیه کارآفرینی کاک دانا محمدی اهتمام می نهیم تا توانسته باشیم حداقل ها را در حق این بزرگوار به جای آوریم ویادآور شویم همه ی آنهائیکه در سایه ی این جهد وتلاش به نوایی رسیده اند، قطع به یقیین بیش از هرچیز قدردان مساعی معمول حضرتعالی بوده وسعی مشکورتان را ارج می نهند.

کاک دانا فعالیت خویش را در آزمایشگاه جاهد، داروخانه رازی و آزمایشگاه دانش شروع نمود و همزمان نیز با افتتاح شرکت شرکت خدمات پزشکی کاوشان طب رهیارو دایر نمودن مرکز آموزشی محمدی به استمرار فعالیت های خویش در فعالیت های عام المنفعه دامن زد.

دانا محمدی از سال ۹۲ لغایت ۱۴۰۰ در آزمایشگاه دانش دکتر محمد علی مشغول به فعالیت بود، زمانی که دکترعلی محمدعلی شهرستان را ترک نمود وآزمایشگاه دانش به تعطیلی انجامید، تلاش بی وقفه ی وی سبب گردید این مرکز درمانی با گذراندن دوره ی انتقال( نظر خانم دکتر حبیبی شمس ) به فعالیت بی وقفه ی خویش ادامه دهد وبتواند دراین نقطه ی مرزی به خدمات دهی خویش را به شهروندان این دیار ادامه دهد.

 وی افزود: در ابتداء تمایل داشتم در پاوه آزمایشگاه مجهزی را دایر نمایم اما از آنجائیکه سالها در این مرکز مشغول به فعالیت بودم این رویه را غیر اخلاقی دانسته و همین سبب گردید تا تمهیدات احداث بزرگترین آزمایشگاه اورامانات را تحت عنوان ساریژ با عالی ترین و به روزآمدترین تجهیزات آزمایشگاهی با همکاری و مسئول فنی متخصص پاتوبیولوژی سرکارخانم دکتر هانیه سعیدی پور در شهرستان جوانرود استارت زنم و عنقریب شروع به کار نماید.

اگرچه با دایر نمودن آزمایشگاه موردنظر فعالیت کارکردی ام در جوانرود متمرکز می شود، لکن مجتمع آموزشی محمدی ونیز شرکت خدمات پزشکی تحت تصدی اینجانب با مدیریت آقای مهندس سعدون فتحی وسرکار خانم فرانک زندی درشهرستان پاوه جهت خدمت رسانی واشتغالزایی جوانان همچنان به استمرار فعالیت خویش مبادرت می نماید.

محمدی در ادامه خاطر نشان ساخت: در سایه فعالیت مجتمع آموزشی و شرکت خدمات پزشکی در طول ۱۳ سال فعالیت مستمر بالغ بر ۱۰۰۰ نفر نیرو در سطح استان از فروشنده ، منشی مطب، تا کمک پرستار اشتغالزایی ایجاده شده و این امر به استمرار فعالیت ام انگیزه ی دوچندان بخشیده است.

لازم به ذکر است  کاک دانا محمدی درمراجعه بیماران ناتوان به آزمایشگاه در بسیاری از موارد از بعد عاطفی وانسانی آنان را مشمول تخفیفات ویژه ویا بخشودگی قرار داده وحتی با علاقه ی وافر امور خدمات درمانی ، بیماران سالخورده وسرطانی را در منزل بیماران به صورت رایگان انجام داده و درمواردی نیز هزینه های مربوطه را متقبل شده اند که جای بسی تقدیر دارد.

محمدی به علل وعوامل موثر در بروز توفیقات حاصله ی خویش پرداخت وافزود:  فعالیت کارکردام را از صفر شروع نمودم وبا همراهی همسرم وحمایت های بی دریغ خانواده اش مدیریت شرکت کاوشان طب را شروع نمودیم وبا حمایت خانواده حاج ماموستا ملاقادر قادری ، دکتر پیام یوسفی ، مجموعه ی عزیزان پزشکی وپیراپزشکی وهمراهی سایت های شهرستان توانستم تغییرات اساسی وتاثیرگذاری را برجای گذارم که می طلبد از همه عزیزان وهمراهان ارجمند نهایت تقدیر وتشکرخویش را خدمت تک تک آنان اعلام وابلاغ نمایم.

وی در زمینه موفقیت خویش افزود: همواره اینگونه اندیشیده ام که شکست را جزو گزینه‌های پیش رو نبینم ودر همه حال پذیرای ریسک باشم تا خود را در معرض گزینه های مختلف قرار دهم ودر این میان بهترین ها را برگزینم، ازآنجائیکه سرمایه ی اولیه ای نداشتم، از خلاقیت خویش به جای پول برای پیدا کردن راه‌های جدید، بهتر وکم هزینه تر بهره گرفتم وبا تلاش وجدیت وافر بدانجا که هدف گذاری نمودم رسیدم وبه آنچه که اینک در آن قرار دارم قانع نمی باشم واز ماحصل سعی خویش دوست دارم دیگران نیز از این ظرفیت بهرمند باشند.

از قدیم الایام تا به امروز حلالیت طلبیدن در بزنگاه زمانی خاص روشی مرسوم بوده است وتا در این مواقع  حلالیت بار حق الناسی را که به دوش داریم ، سبک نمائیم، ازآنجائیکه اینجانب نیز رشد وبالندگی خویش را مرهون ومدیون همنشینی وهمزیستی با مردم فرهیخته وصاحب کمالات پاوه دانسته و به رسم ادب اقتضی می نماید در پایان خدمت کارکردی خویش دراین شهر زیبا خاطرنشان سازم، احساس بسیارخوبی ازبودن درکنار این مردم را برای همیشه درقلب خویش به ودیعه نهاده ام واین یاد وخاطرات دلنشین اش را به عنوان ارزشمندترین سرمایه وجودی خویش در همه حال پاس می دارم …

علی ایحال،چه بسا در مراودات و ارتباط کاری و در گذر زمان خواسته ویا ناخواسته تکدر خاطر ارجمندی را فراهم نموده باشم ، فرصت را مغتنم دانسته از محضرتان استدعا دارم از صمیم قلب قصور اینجانب را بخشیده و این حقیر را حلال فرمایید ، از پروردگار عالمیان سربلندی و آسایش را برای شما گرامیان مسألت می‌نمایم.

ارادتمند دانا محمدی

 

2 پاسخ برای “احداث بزرگترین آزمایشگاه اورامانات (ساریژ)/ طلب حلالیت دانا محمدی از مردم فهیم پاوه

  • ناشناس در تاریخ شهریور 7, 1400 گفت:

    امیدوارم یه سرمایه گذار برای ساخت ازمایشگاه در پاوه اقدام کنه تا مردم پاوه منت ازمایشگاه اقای محمدی را نکشند.

  • سامان در تاریخ شهریور 5, 1400 گفت:

    حلالیتت پیشکش خودت تو اگه مردمی بودی و برای شهرت و مردمت کار میکردی هیچوقت نمیرفتی یه شهر دیگه چند ساله کاراموزیت پاوه بود رسیدی ثمر بردی جایی دیگه شک نکن کسی حلالت نمیکنه