ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 14:00

۶۵۰ خودرو در جاده‌های اورامانات برگشت داده شد

۶۵۰ خودرو در جاده‌های اورامانات برگشت داده شد

به گزارش سلام پاوه: فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر – پاوه گفت: برای تحقق مصوبات ستاد کرونا و محدودیت تردد خودرویی در طرح محدودیت های اخیر از روز ۲۵ مردادماه تاکنون ۶۵۰ دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی منطقه اورامانات از سوی پلیس برگشت داده شده است. سرهنگ «قاسم رضایی‌مقدم» عصر دوشنبه در گفت و گو […]

به گزارش سلام پاوه: فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر – پاوه گفت: برای تحقق مصوبات ستاد کرونا و محدودیت تردد خودرویی در طرح محدودیت های اخیر از روز ۲۵ مردادماه تاکنون ۶۵۰ دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی منطقه اورامانات از سوی پلیس برگشت داده شده است.

سرهنگ «قاسم رضایی‌مقدم» عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سلام پاوه افزود: برای اجرای بهتر طرح، چهار گشت پلیس راه در محورهای منطقه اورامانات گشت زنی می کردند و بیشتر این خودروها در ورودی شهر روانسر به عنوان دروازه اورامانات با همکاری پلیس راهور برگشت داده شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ هزار و ۲۱۰ دستگاه خودرو نیز در جاده های برون شهری و ورودی شهر روانسر از ماموران پلیس تذکر گرفتند.

فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر – پاوه اظهار داشت: از روز بیست و چهارم مرداد ماه تاکنون همچنین رانندگان ۱۸۳ دستگاه خودرو که در برابر قانون مقاومت کردند اعمال قانون و جریمه شده اند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه در حال حاضر ماموران پلیس در همه راه های ارتباطی شهرهای منطقه اورامانات و ورودی شهر روانسر مستقر و بر روند تردد خودروها نظارت دارند اظهار داشت: براساس مصوبه ملی ستاد کرونا طرح محدودیت های ترافیکی خودروهای غیر بومی تا روز پنجم شهریور ادامه دارد.

وی از کاهش ۴۰ درصدی تردد خودروهای غیربومی در جاده‌های ارتباطی منطقه از ۲۵ مردادماه جاری تاکنون خبر داد.

فرمانده پاسگاه پلیس راه روانسر – پاوه از همکاری و تعامل خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی قدردانی کرد و از شهروندان خواست تا از تردد ها و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

اورامانات به منطقه ای در شمال غربی استان کرمانشاه با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شامل شهرستان های روانسر، جوانرود، ثلاث باباجانی و پاوه اطلاق می شود.

منطقه اورامانات یک هزار و ۹۵۸ کیلومتر راه دارد.