ی 09 اردیبهشت 1403 ساعت 16:28

قاتل جنایت روستای نسمه پاوه بازداشت شد

قاتل جنایت روستای نسمه پاوه بازداشت شد

به گزارش سلام پاوه : رئیس دادگستری پاوه گفت؛با هوشیاری دستگاه قضایی و پیگیری و تلاش پلیس آگاهی شهرستان پاوه قاتل متواری مرحومه بهیه فتاحی از اهالی نسمه ی پاوه شناسایی و دستگیر شد. یعقوب حبیبی شمس به خبرنگار سلام پاوه گفت ؛در خرداد ماه سال جاری پس از وقوع یک فقره قتل در روستای […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس دادگستری پاوه گفت؛با هوشیاری دستگاه قضایی و پیگیری و تلاش پلیس آگاهی شهرستان پاوه قاتل متواری مرحومه بهیه فتاحی از اهالی نسمه ی پاوه شناسایی و دستگیر شد.

یعقوب حبیبی شمس به خبرنگار سلام پاوه گفت ؛در خرداد ماه سال جاری پس از وقوع یک فقره قتل در روستای گردشگری نسمه سریعا موضوع با دستور قضایی و حضور پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از تلاشها و پیگیری های فراوان فرد متهم به قتل دستگیر و مراتب در دستگاه قضا به صورت جدی پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: با هوشیاری دستگاه قضائی و پیگیری پلیس آگاهی فرد قاتل با نام (س_ا) شناسایی و دستگیر شد.

حبیبی شمس افزود :متهم در بازجویی ها به جنایت خود اعتراف می‌کند.

رئیس دادگستری پاوه به بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم نیز هشدار داد و گفت: اجازه هیچ‌گونه سوء استفاده به ناقضان امنیت مردم را نخواهیم داد.

حبیبی شمس ضمن تسلیت مجدد به خانواده مرحومه اعلام کرد که پرونده قضایی این قتل برای سیر مراحل قانونی در دست اقدام است و قطعا قاتل به سزای اعمالش خواهد رسید.